SW-motech DAKAR tassenset

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
ALPL
Berichten: 6
Lid geworden op: do 23-01-2014, 10:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 K7

SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door ALPL »

Hi All,

Misschien zit er voor mij ook nog een buitenland trip aan te komen in augustus, ben ook wat aan het rondkijken naar tassen. Wat denken jullie van de niewe set van SW-motech? Zoals ik het lees komt deze compleet met rek en al. Zou het ook op een DL650 uit 2008 passen, of specifiek alleen op nieuwe fietsen?

Zou ze alleen wel graag in "levende lijve" willen zien, weet iemand waar dit zou kunnen?

Gr.

Albert

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmo ... =147636898

Afbeelding
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Eikie »

Of de tassen met rek geleverd worden lijkt mij sterk. SW motech kennende mag je daar zo extra centjes voor uittrekken.
Wel een heel mooi setje !!

Edit: als je de link geopend hebt kan je de montagehandleiding als pdf openen. Daar lijkt inderdaad ook een rek bij te zitten. Dan is de prijs niet eens echt verkeerd.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Iron Horse »

Indien je een beetje in de buurt van een Duitse Louis vestiging woont en ervan uitgaande dat Louis ze voert, maar die voert redelijk wat SW-Motech producten zou je dat mogelijk na afspraak en opsturen naar een vestiging daar live kunnen zien.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Ebrostrom »

Wat n mooi setje. Flink wat inhoud.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Joskestiller »

Het is een gekend probleem bij SW-Motech. Heel wat verkooppunten maar nergens kan je zien wat je nou net nodig hebt. Zelf heb ik 4 adressen afgereden om de 2 tanktassen te kunnen zien die ik wou en uiteindelijk heb ik ze besteld zonder ze gezien te hebben!
Honi soit qui mal y pense!!
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Iron Horse »

Dus dan die vraag maar rechtstreeks naar Sw-Motech sturen. Kijken wat zij erop antwoorden lijkt mij.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Blue-Rhino

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Blue-Rhino »

Kijk eens op de site http://www.optitune.nl, ik heb daar een cargobag, 2 tentrollen en tanktas gekocht voor een zeer mooie prijs.
Alles is te bestellen daar en binnen 4 werkdagen op locatie, ophalen kan.
Een heerlijk klein winkeltje in Waddinxveen!!!
En nee geen aandelen wel de service die ik verwacht van een winkel.

Gr.
Joskestiller
DL1000 berijder
Berichten: 475
Lid geworden op: di 09-09-2008, 11:05
Mijn motor is een: Triumph Explorer - voorheen Suzuki V-strom DL1000
Woonplaats: België - Hasselt

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Joskestiller »

Iron Horse schreef:Dus dan die vraag maar rechtstreeks naar Sw-Motech sturen. Kijken wat zij erop antwoorden lijkt mij.
Ik heb mijn vraag (twee jaar geleden) rechtstreeks aan Sw-Motech gesteld en kreeg een hele lijst van verkooppunten waar ik de betreffende tassen kon kopen. Waar ze te bekijken waren konden ze niet zeggen want ze weten niet welke winkels welke producten op voorraad hebben, maar bestellen kan je natuurlijk overal.

In ieder geval ben ik heel tevreden van de tanktassen en gebruik ze allebei naargelang de omstandigheden. Het probleem is dat Sw-Motech zoveel producten aan de man brengt dat er geen enkele winkel de mogelijkheid heeft om een groot deel ervan in de etalage te leggen.
Honi soit qui mal y pense!!
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Eikie »

Blue-Rhino schreef:Kijk eens op de site http://www.optitune.nl, ik heb daar een cargobag, 2 tentrollen en tanktas gekocht voor een zeer mooie prijs.
Alles is te bestellen daar en binnen 4 werkdagen op locatie, ophalen kan.
Een heerlijk klein winkeltje in Waddinxveen!!!
En nee geen aandelen wel de service die ik verwacht van een winkel.

Gr.
Maar dan geen rek !
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Blue-Rhino

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door Blue-Rhino »

Klopt geen rek aanwezig op de motor! Dat is ook de reden waarom ik heb gekozen voor de bewuste tas en tentrolletjes. De tas maak ik vast op de aanhaakpunten van het zadel en het bagagerekje aan de achterzijde. Op de tas zelf zitten bevestigingspunten om middels een bijgeleverde spanband de tentrolletjes vast te zetten.
Een fotootje van de bepakte motor of pakket heb ik even niet maar zit als gegoten. Enige nadeel is dat als je een duo meeneemt dat de tas de knipperlichten naar beneden drukt maar daar heb ik een prima beugeltje voor gemaakt zodat dat niet gebeurt.
ALPL
Berichten: 6
Lid geworden op: do 23-01-2014, 10:35
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 K7

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door ALPL »

Dank allen voor de reacties. Ik heb inmiddels contact gehad met een lieftallige dame van SW-motech. Kort door de bocht gezegd kwam het er op neer dat als er staat vanaf 2011 of later, dit niet op de eerdere modellen getest is. Kortom, ze wisten het niet.

Maar als ik contact zou zoeken met de importeur in NL, Splash Design, dan zouden deze mij zeker kunnen helpen. Aanvankelijk een beetje sceptisch (als ik als importeur het niet zou weten zou ik zelf ook de producent vragen) toch maar gemaild met Splash. Gelukkig kreeg ik dezelfde dag nog reactie met de mededeling dat met dit ook niet wist, maar de maatvoering van het rekje was er natuurlijk wel. Zie foto.

Nu nog even uitzoeken of de punten van het rek ook overeenkomen met een 2008 model en dan kijken wat de vervolgstappen zijn! : :o Mochten er mensen zijn die dit uit hun hoofd weten, laat maar horen! :D

Afbeelding
YellowWee

Re: SW-motech DAKAR tassenset

Bericht door YellowWee »

Hallo,


Even een schopje omhoog met dit topic :)

Is er iemand die de maten van zijn haar rek 2004/2010 model wil vergelijken met bovenstaande?

Ben benieuwd of het past want het setje ziet er strak uit.

GR
Plaats reactie