motorhoes te koop bij kruidvat

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Dutchchef

motorhoes te koop bij kruidvat

Bericht door Dutchchef »

Voor 4,99 Euro motorhoes te koop bij kruidvat.
Ik zag het in de folder stevig, water en stofdicht.
Ik weet niet of het wat is? maar goed voor die prijs.
Ze verkopen ook velgenreiniger, ook wel handig.
(ik heb geen aandelen van Kruitvat hoor :wink: )
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Klopt die velgenreiniger staat hier ook in de schuur en we gebruiken het al een poosje .......
lekker makkelijk.........spritzen...ff wachten...en afspuiten/soppen maar.... :!: :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Strommie

Bericht door Strommie »

Ik heb het ook gezien; die motorhoes.
Weet je wat de 'pest' is aan dit soort hoezen: Ze 'ademen' niet, zodat uiteindelijk het vocht toch ónder de hoes komt, en daar in alle (broeierige-) rust, toch z'n vernietigende (lees: roestende) werking kan doen.

Ik heb het geluk van een primitief metalen prefab-schuurtje, maar volgens mij kan je je motor anders beter niet overdekken, dan (langdurig) onder een hoes. (.... moest ik vóór m'n schuurtje ook :wink: )

Een optie/tip als je tóch (kort) een hoes wil gebruiken: Haal hem eraf, zodra het ook maar even droog is :idea: :!:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Strommie schreef:Ik heb het ook gezien; die motorhoes.
Weet je wat de 'pest' is aan dit soort hoezen: Ze 'ademen' niet, zodat uiteindelijk het vocht toch ónder de hoes komt, en daar in alle (broeierige-) rust, toch z'n vernietigende (lees: roestende) werking kan doen.

Ik heb het geluk van een primitief metalen prefab-schuurtje, maar volgens mij kan je je motor anders beter niet overdekken, dan (langdurig) onder een hoes. (.... moest ik vóór m'n schuurtje ook :wink: )

Een optie/tip als je tóch (kort) een hoes wil gebruiken: Haal hem eraf, zodra het ook maar even droog is :idea: :!:
Klopt als een bus. Ben nu aan het speuren naar een acceptabele constructie om er een ventilatiesysteem in te maken met een ventilator die eventueel wordt gestuurd door een hygrostaat.

Plus een kattenval..... :evil:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie