Quick-Lock tanktas bevestiging zonder krassen.

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Quick-Lock tanktas bevestiging zonder krassen.

Bericht door Iron Horse »

Er is al eerder over geschreven maar toen stond het niet op de SW-Motech website. Deze website is inmiddels grondig aangepast en je kunt nu ook direct bij SW-Motech on-line bestellen (dat ging tot voor kort niet). Voor een bedrag van 64 Euro plus verzendkosten kun je een tanktas kopen met een speciale ring op de tank(dop). Inhoud 6,5 ~ 7,5 liter. Er zijn ook grotere tassen verkrijgbaar. Voordeel van het systeem is dat het geen kontakt maakt met de tank. Zie voor meer info http://www.mo-tech.de" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
The V

Bericht door The V »

Ziet er goed uit! En de site zelf nu ook!
ik denk dat ik daar wel wat ga bestellen :D
Dutchchef

Bericht door Dutchchef »

Klopt de laatste foto wel?

Is de onderste foto geen hoefijzer van een paard ??
Tuke

Bericht door Tuke »

Dutchchef schreef:Klopt de laatste foto wel?

Is de onderste foto geen hoefijzer van een paard ??
sssstt.. niet verklappen! sommige ideeen zijn nu eenmaal goud waard en meerdere malen toe te passen. 8)

Maarre... "zonder krassen"? Dan moet je wel elke keer dat ding in 1 keer goed op de bevestiging hebben zitten. Ff uitschieten en je zit vol op je tank? :?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Valt wel mee als je de montageinstuctie leest die op de website staat, dan is het bevestigen vrij trefzeker.

http://www.mo-tech.de/anbauanleitungen/ ... 75_100.pdf
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dirk(s)trom

Bericht door Dirk(s)trom »

Ik heb de tankbag aangeschaft. Ik was al op zoek naar iets kleins en makkelijks voor op de tank zonder dat ik het met magneten en riempjes moest aanbrengen. Ik ben benieuwd wanneer de tankbag wordt bezorgd.

Ik had nog wel om korting gevraagd omdat ik dacht dat ze IH daar wel kende maar nee hoor geen korting. :wink:
Toontje

Bericht door Toontje »

Dirk(s)trom schreef:Ik heb de tankbag aangeschaft. Ik was al op zoek naar iets kleins en makkelijks voor op de tank zonder dat ik het met magneten en riempjes moest aanbrengen. Ik ben benieuwd wanneer de tankbag wordt bezorgd.
Heb je ook de juiste ring voor op de tankdop erbij besteld? Ik zie namelijk geen ring voor een Suzuki-tankdop met 4 bouten.

<quote SW-MOTECH>
Bitte beachten Sie
Ohne den entsprechenden Unterring (Tanksocket) können Sie den Rucksack nicht nutzen! Bitte bestellen Sie den passenden Unterring aus unserem Sortiment mit.
</quote>
Laatst gewijzigd door Toontje op ma 19-09-2005, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Hoezo 4 bouten. Je gebruikt de voorste 5 bouten voor de bevestiging. Het open stuk wijst naar achteren.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Dirk(s)trom

Bericht door Dirk(s)trom »

Toontje schreef:

--------------------------------------------------------------------------------

Dirk(s)trom schreef:
Ik heb de tankbag aangeschaft. Ik was al op zoek naar iets kleins en makkelijks voor op de tank zonder dat ik het met magneten en riempjes moest aanbrengen. Ik ben benieuwd wanneer de tankbag wordt bezorgd.

Heb je ook de juiste ring voor op de tankdop erbij besteld? Ik zie namelijk geen ring voor een Suzuki-tankdop met 4 bouten.
Ik heb de tankbag EN een ring voor suzuki besteld. Ik ga er vanuit dat het gaat passen. Zo niet dan stuur ik alles retour.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Dutchchef schreef:Klopt de laatste foto wel?

Is de onderste foto geen hoefijzer van een paard ??
Ja is de mijne, ben er eentje verloren. L :lol: L
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
The V

Bericht door The V »

@ Dirk(s)trom:

Heb je 'm al binnen? Ben namelijk erg benieuwd!
peter1273

Bericht door peter1273 »

Suzuki heeft nu zelf ook een quicklock tanktas in zijn/haar programma zie http://www.suzuki.nl/suzuki?nav=ozrnuCsHcPvMrJGNAMA" onclick="window.open(this.href);return false;

Het lijkt op hetzelfde systeem als van SW motech echter het gekke is dat op de site van SW motech de Suzuki tas niet te vinden is

Heeft iemand al ervaring met de quicklock tanktas zoals afgebeeld op de suzuki site?

Peter
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

suzuki gebruikt meer dingen van SW-motech.....kijk maar eens naar de valbeugels...... :roll:
Black Rhino

Bericht door Black Rhino »

Erik Hofstee schreef:suzuki gebruikt meer dingen van SW-motech.....kijk maar eens naar de valbeugels...... :roll:
Maar die paar Suzuki letters die er dan op staan kosten wel een heleboel euries.
joep

bagagge quick-lock tanktas

Bericht door joep »

hallo heeft al iemand ervaring met deze tanktas zo ja hoe zijn de ervaringen hier mee en blijf de tank onbeschadigd heb hier even tueel interesse in .

veel motor plezier
joep,dl 1000gt zwart :lol: :lol: :lol:
MarcT

Bericht door MarcT »

Ik heb er afgelopen zaterdag een gekocht.

Ik heb natuurlijk nog geen echte ervaring, maar dat met dat krassen zit wel goed. Er zitten dus geen magneten meer in, die eventuele zandkorreltjes in de lak duwen.
En regelmatig effe met een droge doek over de tank...geen vuiltje aan de lucht !

Ik heb nou dus trouwens een tanktas over, wel met magneten (krast ook niet als je ermee om kunt gaan), die trouwens niet op een V-Strom past. Kijk maar effe op mijn site als je geinteresseerd bent.
joep

Bericht door joep »

hoi marc als je wat meer ervaringen heb met je quick lock tanktas laat het dan weten .

joep
Berie

Bericht door Berie »

Na een stuk of 6 emails over en weer, heb ik uiteindelijk ook mijn tanktas met quick-lock systeem. Hier het verhaal :

Vorige week bestelde ik via http://www.bags-connection.com de tanktas 'daypack' met de bijhorende ring, suzuki 7 schroeven.
Betaling gedaan met mastercard dus dacht dat het wel in orde ging komen.

De volgende dag kreeg ik een email dat ik de importeur voor België/Nederland moest contacteren, zijnde Splash-Design in Veghel. Teruggemaild naar Bags-Connection met de vraag waarom zij niets opsturen => antwoord : we leveren enkel in Duitsland (u weze gewaarschuwd bij deze)

Dan maar Splash-Design gecontacteerd in Nederland =>

Bedankt voor uw reactie! Helaas kunt u deze producten niet rechtstreeks bij ons bestellen gezien wij groothandel zijn / importeur van Bags Connection. De producten kunt u via een motorzaak in uw regio bestellen. U kunt bijvoorbeeld terecht bij de volgende Bags Connection dealer:

MOTO REFLEX
HYPODROOMSTRAAT 7
B8500 KORTRIJK (BELGIE)
0032-56771848

Hierbij hoop ik u voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragnen hebben kunt u te allen tijde contact met mij opnemen.

Met vriendelijke groet,


Hmmmz weer niks en nog steeds geen tanktas ...

Uiteindelijk dan maar Moto Reflex gecontacteerd, kreeg ik te horen dat de 'Daypack' niet verkrijgbaar is in België, ok, doe mij maar de 'Trip' dan.

En de volgende dag lag alles mooi klaar voor mij aan de kassa, OEFFFF ... :D

Zijnde de 'Trip' tanktas (69,00 EUR) en de Ring (19,95)

Daarnet alles gemonteerd (zoals de Hollanders zeggen : een makkie!), de tanktas zit stevig op zijn plaats en het aan- en afkliksysteempje doet zijn werk naar behoren.

Foto volgt later ... :-)}
Plaats reactie