laptop in topkoffer

koffers, tassen e.d.
Plaats reactie
Beta2

laptop in topkoffer

Bericht door Beta2 »

Wie heeft er ervaring met het vervoeren van een laptop in een topkoffer.
Ik ben bang dat door het schudden oid de laptop het begeeft.
Random Hero

Bericht door Random Hero »

Heb je geen goede laptoptas? Ik zou hem iig niet los in de topkoffer leggen.
Beta2

Bericht door Beta2 »

Random Hero schreef:Heb je geen goede laptoptas? Ik zou hem iig niet los in de topkoffer leggen.
Hij zit wel in een goede tas, ik weet alleen niet of het geheel teveel stuitert ofzo
Jantje

Bericht door Jantje »

ik neem ooit wel eens een laptop mee, maar steek hem dan eerst in een goede tas en dan zo in de rugzak ...
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik heb hem laatst ook in een goede laptoptas in de topcase meegenomen. Mijne lag daar behoorlijk "strak" in zodat ik me geen zorgen maakte over teveel schokken. Kaal zou ik hem er nooit inleggen, maar goed verpakt in standaard tassen moet lijkt me geen probleem zijn.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
LeChef

Bericht door LeChef »

Een beetje off-topic maar voor mij geen topcase maar een tanktas. iBook met een Yucano second skin (van neopreen). Tot nu toe geen enkel probleem. Daarbij kunnen de iBooks vanuit de productie tegen een stootje.

Groet,

Gabby
LeChef

Aanvulling..

Bericht door LeChef »

k neem ooit wel eens een laptop mee, maar steek hem dan eerst in een goede tas en dan zo in de rugzak ...
Wel zo handig met de rugzak....alleen ik hoop dat je nooit onderuit gaat, dan wordt de laptop een vervelend ding voor je rug..

Groet en hou hem recht,

Gabby 8)
Beta2

Bericht door Beta2 »

Op dit moment gaat hij bij mij ook in de rugtas. Zit ook niet echt lekker met al het andere spul erbij.
Ik rij nog geen Strom, ben bezig om er een aan te schaffen met koffer(s) (GT) dus het is wel handig om de laptop in de koffer te kunnen doen.

Ik heb er geen tanktas bij dus das geen optie
Beta2

Bericht door Beta2 »

Nog iemand die ervaring heeft met de laptop in de topkoffer. Wil graag weten wat voor een extra bescherming is gebruikt.
Ben benieuwd
Fred

Bericht door Fred »

Beta2 schreef:Nog iemand die ervaring heeft met de laptop in de topkoffer. Wil graag weten wat voor een extra bescherming is gebruikt.
Ben benieuwd
een donsdeken
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

fred schreef:
Beta2 schreef:Nog iemand die ervaring heeft met de laptop in de topkoffer. Wil graag weten wat voor een extra bescherming is gebruikt.
Ben benieuwd
een donsdeken

Is dit nu Belgische humor...... :wink: :?:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Jantje

Re: Aanvulling..

Bericht door Jantje »

LeChef schreef:
k neem ooit wel eens een laptop mee, maar steek hem dan eerst in een goede tas en dan zo in de rugzak ...
Wel zo handig met de rugzak....alleen ik hoop dat je nooit onderuit gaat, dan wordt de laptop een vervelend ding voor je rug..

Groet en hou hem recht,

Gabby 8)
ik denk dat het nooit goed is om te vallen, zeker niet als je je laptop bij hebt (ook al steekt hij in de topkoffer)
Fred

Re: Aanvulling..

Bericht door Fred »

jantje schreef:
LeChef schreef:
k neem ooit wel eens een laptop mee, maar steek hem dan eerst in een goede tas en dan zo in de rugzak ...
Wel zo handig met de rugzak....alleen ik hoop dat je nooit onderuit gaat, dan wordt de laptop een vervelend ding voor je rug..

Groet en hou hem recht,

Gabby 8)
ik denk dat het nooit goed is om te vallen, zeker niet als je je laptop bij hebt (ook al steekt hij in de topkoffer)
Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?
Jantje

Re: Aanvulling..

Bericht door Jantje »

fred schreef: Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?
zowat ja 8)
heb je mij gespot??
Fred

Re: Aanvulling..

Bericht door Fred »

jantje schreef:
fred schreef: Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?
zowat ja 8)
heb je mij gespot??
Iedere dag over de sluis van Godsheide?
Jantje

Re: Aanvulling..

Bericht door Jantje »

fred schreef:
jantje schreef:
fred schreef: Zeg Jantje,kom jij alle dagen in Hasselt?
zowat ja 8)
heb je mij gespot??
Iedere dag over de sluis van Godsheide?
zie pm
(sorry voor de offtopic, modjes)
Motormuis

Bericht door Motormuis »

Ik neem mijn laptop regelmatig mee in de topkoffer. Zoals al gemeld wel in een laptoptas (de mijne is van Targus). Hij past precies in de topkoffer, waardoor die lekker klem ligt en ik er niks van merk. Er kan nog een klein tasje bovenop en mijn slot kan ik er mooi tussen stoppen. Kortom: prima!
xlrider

Bericht door xlrider »

Ik gebruik een rugzak.
Het is een model met een vak speciaal voorzien voor een portable.

Dit gaat gewoon in de topkoffer.
Nog nooit problemen mee gehad.
Beta2 schreef:Nog iemand die ervaring heeft met de laptop in de topkoffer. Wil graag weten wat voor een extra bescherming is gebruikt.
Ben benieuwd
Beta2

Bericht door Beta2 »

Dank voor de reacties, ik ga het maar eens proberen.
Biker

Bericht door Biker »

ik heb wel eens gehoord dat uiteindelijk na veelvuldig transport in de koffer, ook met een tas, de harde schijf schade oploopt en zelfs onbruikbaar wordt. Dit door de trillingen en het schokken.
Beta2

Bericht door Beta2 »

Misschien is het op te lossen door er iets van schuimrubber onder te leggen.
Jean Panique

Bericht door Jean Panique »

Laptop gaat meestal mee. Van Noordkaap tot Gibraltar. Nooit iets mee gehad. Wel altijd in laptoptas. Meestal in zijkoffer. In topkoffer heb ik de fotospullen, waaronder een fotocontainer. Dat is een harde schijf voor de laptop, maar dan in een klein kastje. Ook nog niets mee gehad.

JDO
Ivanhoe

Bericht door Ivanhoe »

Samsonite laptoptas in Givi Maxia Box.
Al meer dan twee jaar dagelijks woon-werk. Nog geen problemen gehad...

greez,

Ivanhoe
Beta2

Bericht door Beta2 »

Kijk, praktijk ervaring is toch altijd handig.
Thnx voor de reacties, ik geloof dat ik het wel aandurf nu :P
Gebruikersavatar
POWERSTROM
DL1000 berijder
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 12-09-2004, 20:07
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 - Suzuki SFV 650
Woonplaats: 't Gooi

Fragile, handle with care!

Bericht door POWERSTROM »

Beta2 schreef:
Random Hero schreef:Heb je geen goede laptoptas? Ik zou hem iig niet los in de topkoffer leggen.
Hij zit wel in een goede tas, ik weet alleen niet of het geheel teveel stuitert ofzo
Maak je geen zorgen, had vandaag 60 eieren in een standaard eierdoos in de topkoffer, samen met een zwaar u-slot en een rugzak! De veluwe doorgereden en over de snelweg terug geblazen. En....alle eieren zijn heel!!! Een laptop heeft meer te lijden op de fiets dan op je V-STROM!
Enne, niet vragen wat ik met al die eieren van plan ben. :lol:
"The eyes of a friend are a good mirror"
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Fragile, handle with care!

Bericht door Iron Horse »

POWERSTROM schreef:...
Enne, niet vragen wat ik met al die eieren van plan ben. :lol:
Dat vraag ik tzt weleens aan je vriendin...... :lol:

BTW, groeten aan je vader, sprak hem laatst nog tijdens de DL-SV-meeting bij De Meern.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Re: Fragile, handle with care!

Bericht door Fred »

POWERSTROM schreef:
Beta2 schreef:
Random Hero schreef:Heb je geen goede laptoptas? Ik zou hem iig niet los in de topkoffer leggen.
Hij zit wel in een goede tas, ik weet alleen niet of het geheel teveel stuitert ofzo
Maak je geen zorgen, had vandaag 60 eieren in een standaard eierdoos in de topkoffer, samen met een zwaar u-slot en een rugzak! De veluwe doorgereden en over de snelweg terug geblazen. En....alle eieren zijn heel!!! Een laptop heeft meer te lijden op de fiets dan op je V-STROM!
Enne, niet vragen wat ik met al die eieren van plan ben. :lol:
Ne keer pannekoeken bakken voor ons allen op een treffen?
Plaats reactie