Gisteren stond de strom er dus zo bij:

Bij het schoonmaken/smeren zag ik dat een van de lagers van de cushion lever totaal aan gort was. Ik weet niet wat de nederlandse naam is voor een cushion lever, maar dit stuk metaal verbindt het frame, de schokbreker en de wishbones met elkaar.

1 van de 3 zichtbare lagers was compleet aan gort. De lagerstaafjes lagen los in het lager en e.e.a. was zwaar aan het roesten. Een ander lager zag er ook niet helemaal fris meer uit. 72k km rijden onder alle weersomstandigheden eisen dus toch zijn tol. Dus de cushion lever er onder uit.
Weliswaar heb ik de complete bok verwijderd en de motor op steunen gezet, maar dit is met de originele suzuki bok volgens mij niet nodig. Maar dit is toch iets zekerder, je kunt alles makkelijker schoonmaken en je hebt toch iets meer werkruimte
Uiteindelijk alle lagers er nog relatief makkelijk uitgekregen en de foto is niet al te best, maar het geeft een aardig idee van hoe het ergste lager er uit zag.

Ik weet niet of dit exemplarisch is, maar het is aan te raden dit ook eens te controleren. Straks maar even nieuwe lagers bestellen en dan kan het opbouwen weer beginnen