Kan de remhendel naar voren?

Plaats reactie
Djuke

Kan de remhendel naar voren?

Bericht door Djuke »

Door de harde wind deze week is mijn strom omgevallen helaas :(. Zover ik kan zien is veel/alle opgevangen door de rechterstuurdemper :), maar de schroef waarmee die vast zat is afgebroken, dat wordt een klusje en opzoek naar een nieuwe lange schroef ivm de handkappen :(. Mijn motor heb ik gelijk naar de garage van mijn broer gereden om hem veilig weg te zetten. Na alle sloten erop gezet te hebben wilde ik de herinneringskabel aan de remhendel hangen (schijfslot op het voorwiel) en tot mijn verbazing werd die naar voren getrokken.

Nu is mijn vraag, klopt het dat de remhendel zonder veel moeite naar voren geduwd/getrokken kan worden? Zo niet, enige idee wat er mis kan zijn en hoe dit te verhelpen?
Gebruikersavatar
Wullebolle
DL1000 berijder
Berichten: 1379
Lid geworden op: za 02-05-2009, 18:33
Mijn motor is een: DL1000, 2008.
Woonplaats: Belgische kust

Re: Kan de remhendel naar voren?

Bericht door Wullebolle »

Jawel, beide hendels kunnen helemaal vrij naar voor tot tegen de handkappen bewegen.
Spooky Action At A Distance !
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Re: Kan de remhendel naar voren?

Bericht door Peterzeeland »

Djuke, mazzel joh, alleen een bout!
De knipperlichten a 42 Eu zijn ook gemakkelijk slachtoffer....
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Djuke

Re: Kan de remhendel naar voren?

Bericht door Djuke »

Dank.

Heb ik inderdaad mazzel met alleen een schroef. Het stuureinde is ook beschadigd, wellicht gelijk de kans grijpen om die mee te vervangen.
Plaats reactie