Garage in omg. Utrecht

Plaats reactie
Charlie

Garage in omg. Utrecht

Bericht door Charlie »

Hallo mede V-strommers,

Ik, nou ja, m'n v-strom 650 is toe aan een 38K beurtje. Heeft iemand goede of slechte ervaringen met garagebedrijven in de buurt? Weet Arie Molenaar te zitten IJsselstein en verder eigenlijk vrij weinig. Waar moet je op letten bij een garage? Zou namelijk eerste beurtje :? worden voor m'n motor sinds tie van mij is. Wil tuurlijk wel lekker blijven :-)} .
Graafie68

Re: Garage in omg. Utrecht

Bericht door Graafie68 »

ik heb mijn strommetje daar gekocht bij arie.
ben er pas 2 x geweest voor de beurtjes en geen klachten, en qua prijs is het een midden klasser.
Compa

Re: Garage in omg. Utrecht

Bericht door Compa »

Ik heb zelf geen ervaring met onderhoud bij Arie, maar qua verkoop is ie bovenklasse hoor ;) Wellicht met onderhoud niet, geen ervaringen en dus geen mening over.
Zelf heb ik mijn Bandit (voorloper van de strom) altijd bij Snel motoren in Zeist gebracht - eenmanszaak maar wel een met ervaring (check anders motor-forum zoekende op Snel motoren of 'zot' (zijn username)).
Persoonlijk ben ik er nog niet uit, strommetje moet binnenkort voor onderhoud maar nog niet beslist of dat bij de verkopende dealer (Brabant) wordt of toch gewoon weer bij Snel :)
Wellicht biedt http://www.baatsen.com/dealerinfo.php nog meer info voor je?
Laatst gewijzigd door Stroompje op wo 13-10-2010, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links tussen de [url] en [/url] code plaatsen s.v.p.!
Charlie

Re: Garage in omg. Utrecht

Bericht door Charlie »

Bedankt. Die site is wel handig. Denk dat ik binnenkort snel maar eens ga bellen. Z'n site ziet er goed uit. Ben benieuwd of het werk ook zo zal zijn. Houd je op de hoogte.
Gebruikersavatar
Schumi6627
DL1000 berijder
Berichten: 52
Lid geworden op: do 25-06-2009, 11:22
Mijn motor is een: DL1000
Woonplaats: IJsselstein (UT)

Re: Garage in omg. Utrecht

Bericht door Schumi6627 »

Ikzelf ga altijd naar Arie Molenaars in IJsselstein. Met mijn V-strom (nog) niet geweest voor onderhoud, maar met mijn vorige (transalp) wel. Nooit een klacht gehad over de service en het onderhoud. (behalve dan de prijs, maar ja dat weet je als daar heen gaat) Mijn Alpje reed altijd weer als een zonnetje als hij daar vandaan kwam.

Kennissen van mij gaan naar MVM in Soest. Die zijn daar erg tevreden over. Voor mij niet handig omdat dit helemaal aan de andere kant van Utrecht is vanaf mijn woonplaats.
Waarom staat er 'Paneel buiten bedrijf' op het paneel boven de weg?
Gebruikersavatar
Joske
Berichten: 805
Lid geworden op: vr 24-09-2010, 08:38

Re: Garage in omg. Utrecht

Bericht door Joske »

Ben zelf tevreden over motorcentrum houten, klein en gemoedelijk.
Charlie

Re: Garage in omg. Utrecht

Bericht door Charlie »

Ben bij Snel in Zeist geweest. Prima zaak. Ga ik volgende keer zeker weer naartoe. Kreeg een gratis leenbrommertje mee, een Honda Nighthawk 250cc. was wel ff wennen, maar wel grappig voor een keertje. Was wel blij dat ik weer op m'n eigen :-)} verder kon!!
Plaats reactie