Stappenplan bandenreparatiesetje

Plaats reactie
Diversion

Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Diversion »

Voor wie een bandenreparatiesetje onder zijn buddyseat heeft, heb ik hier een uitgebreide gebruiksaanwijzing als pdfje. Het is een pagina uit Motoplus 3 van 2007 (heb ik bij deze de copyrights in ere gehouden).

Het is bedoeld voor een setje dat met veters werkt, maar dat doen volgens mij de meeste setjes. Het artikeltje is veel duidelijker dan de gebruiksaanwijzing die bij de setjes zit. Ik heb het met een kleurenprinter uitgeprint en bij mijn reparatiesetje gedaan.

http://v-strom.nl/pdf/Bandenreparatie.pdf
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Aad900 »

Dat is handig Ronald, ik heb gelijk een kleurenprintje gemaakt, gaat morgen onder de buddy bij het reparatiesetje :worship:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Nero

Re: Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Nero »

Da's mooi, thnx
Jan Bartels

Re: Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Jan Bartels »

Diversion schreef:Voor wie een bandenreparatiesetje onder zijn buddyseat heeft, heb ik hier een uitgebreide gebruiksaanwijzing als pdfje. Het is een pagina uit Motoplus 3 van 2007 (heb ik bij deze de copyrights in ere gehouden).

Het is bedoeld voor een setje dat met veters werkt, maar dat doen volgens mij de meeste setjes. Het artikeltje is veel duidelijker dan de gebruiksaanwijzing die bij de setjes zit. Ik heb het met een kleurenprinter uitgeprint en bij mijn reparatiesetje gedaan.
ik krijg het bestand niet te zien er wordt aangegeven dat er onvoldoende gegevens beschikbaar zijn.
ik weet ook niet hoe het kan downloaden gaat goed maar kan niet openen.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Re: Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Stroompje »

Jan, ik hoor net van onze admin dat dit aan de laatste forum update ligt........ sry maar helaas.....:oops:
Diversion moet het bestand opnieuw plaatsen..........even Pb-en of 'n mail naar Diversion, kan natuurlijk ook :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Diversion

Re: Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Diversion »

Ik zie dat het bestandje inderdaad beschadigd is geraakt :( :(

Geen idee hoe dat kan (het staat toch op de server) en evenmin hoe ik dat zou kunnen herstellen :?

Ik heb het bestandje nu naar Frank ge-e-maild, kan onze moderator nu echt aan het werk :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frank
V-Strom 1050 berijder
Berichten: 4211
Lid geworden op: di 01-07-2008, 15:03
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050DE M3 (2023)
Woonplaats: Hengelo (OV)
Contacteer:

Re: Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Frank »

Geregeld.. bestand is weer in het eerste bericht te downloaden...

Door de laatste update is de map files corrupt. Zelfs een backup terugplaatsen werkt niet.. dus dat verklaart ook de rare kleurtjes op sommige foto's. Ik werk aan een oplossing om de bestanden extern (imageshack) op te slaan, zodat ik voortaan dit probleem niet meer heb...
Groetjes,
Frank
Suzuki V-Strom DL1000 2008 K8 | Suzuki DL1000 2014 L4 | Suzuki V-Strom 1000 2017 L8 | Suzuki V-STROM 1050XT 2020 M0
Suzuki V-STROM 1050DE 2023 M3 | Adventure Pack | Garmin Zumo XT | Viofo MT1 Dashcam | Dunlop TRAILMAX MIXTOUR |
Diversion

Re: Stappenplan bandenreparatiesetje

Bericht door Diversion »

Ha Frank,
snelle service, thanx! :D

Wat een merkwaardig probleem. Volgens mij moet je boos worden op de service provider, in mijn herinnering hadden we een paar maanden geleden ook al een probleem dat vooral in de snelheid (eerder het gebrek eraan) tot uiting kwam :evil:

Geknutsel met imageshack lijkt mij een work around, is altijd minder dan het probleem bij de bron aanpakken. Wellicht tijd voor een migratie naar een andere (betere) webhoster? Mocht dat een financiële dimensie hebben, dan moeten we effe met de pet rondgaan. Ik verwacht dat je bij de forumleden heel snel een veelvoud ophaalt van wat je nodig hebt.
Plaats reactie