Mivv uitlaatsysteem en passende bellypan?

Plaats reactie
Andre Wierenga

Mivv uitlaatsysteem en passende bellypan?

Bericht door Andre Wierenga »

Ik heb afgelopen zaterdag mijn V-Strom 650 model 2009 laten voorzien van Mivv uitlaat systeem. Nu bleek bij de montage dat de orginele middenbok en carterbeschermplaat er niet meer op paste. Weet iemand of de Touatech of de Griekse Motoagora(http://www.motoagora.c" onclick="window.open(this.href);return false;​om/podia650.html) bellypan wel passen in combinatie met het Mivv-uitlaatsysteem.
Dgr

Re: Mivv uitlaatsysteem en passende bellypan?

Bericht door Dgr »

Volgens mij ben je vrij uniek met een MIVV uitlaat, dus de reacties op je vraag zullen niet binnenstromen. Zelf rij ik met een Laser uitlaat icm een Touratech skidplate.
De Laser is een "half" systeem, waarbij alleen de uitlaatbochtjes vanuit de cilinderkoppen origineel blijven, de Y-splitsing onder het blok wordt compleet vervangen, daar zit ook het gat in voor de lambdasensor.

Met deze combinatie heb ik geen probleem qua ruimte. Ik weet alleen niet of de voorste bocht vervangen wordt bij de MIVV set? Bij een Leovinci systeem is dit bijvoorbeeld wel het geval... en die voorbocht loopt ook anders dan origineel. Ik kan me voorstellen dat je dan in de knoei komt met de skidplate.
Kan je eens een foto'tje plaatsen van de MIVV set? Ik kan eventueel ook wel wat voor je opmeten/fotograferen als je specifieke vragen hebt.
Andre Wierenga

Re: Mivv uitlaatsysteem en passende bellypan?

Bericht door Andre Wierenga »

Ok, dank je voor je reactie. Ik heb met Motoagora gemaild en ik krijg de bellypan toegestuurd en als die niet past mag ik hem terug sturen, zij zijn zelf ook benieuwt of deze past.
Dgr

Re: Mivv uitlaatsysteem en passende bellypan?

Bericht door Dgr »

Kijk, nette service! (...dat kennen ze bij Touratech NL niet :? )
Andre Wierenga

Re: Mivv uitlaatsysteem en passende bellypan?

Bericht door Andre Wierenga »

Hier een paar foto's van het MIVV uitlaatsysyteem.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dgr

Re: Mivv uitlaatsysteem en passende bellypan?

Bericht door Dgr »

Ziet er goed uit! Hij lijkt inderdaad wel iets lager te hangen ter hoogte van de voetsteun
Foto'tje ter vergelijk: http://members.ziggo.nl/tdg/vstrom/laser.jpg
(helaas onder een iets andere hoek gefotografeerd, maar het verschil is duidelijk)
Plaats reactie