Onderdelenlijst DL650 2007

Plaats reactie
Crashdummy13

Onderdelenlijst DL650 2007

Bericht door Crashdummy13 »

Aangezien de laatste lijst met schema's en onderdelen uit 2004 is, ben ik op het internet gaan zoeken naar schema's van recentere datum. Al doende heb ik flink wat gevonden. :o
De nieuwste gegevens die ik kon vinden zijn van 2007. Ik heb hier een nieuwe lijst mee gemaakt die op dezelfde manier is vormgegeven als de lijst van 2004. Bovendien heb ik de beschrijvingen van de onderdelen wat duidelijker weergegeven en de lijst van twee inhoudsopgaven voorzien, 1 op nummer van de schema's en 1 op alfabetische volgorde.
Ik verwacht niet dat de lijst helemaal af is, al staan er wel iets meer gegevens in dan in de lijst uit 2004. Mocht je echter beschikken over gegevens die niet in de lijst staan en er wel in horen, dan hoor ik dat natuurlijk heel graag van je zodat ik de lijst kan bijwerken.

Ik heb de lijst op het internet geplaatst. Je kunt hem hier vinden. :bye:
Dgr

Re: Onderdelenlijst DL650 2007

Bericht door Dgr »

Wow! Dat is 'n handig naslagwerk, bedankt! :D

Zelf kijk ik altijd op onderstaande URL, als ik een onderdeeltje zoek. Daar staan ook de prijzen in USD bij, dat geeft een vrij aardige indicatie van wat 't hier bij de dealer moet kosten.
Link: fiche.ronayers.com
Crashdummy13

Re: Onderdelenlijst DL650 2007

Bericht door Crashdummy13 »

Ik heb een kleine aanpassing aangebracht. De bijgewerkte versie staat Hier
Crashdummy13

Re: Onderdelenlijst DL650 2007

Bericht door Crashdummy13 »

Nog wat extra schema's gevonden (van ABS versie) en toegevoegd. De meest actuele en (hopelijk) laatste versie staat HIER :bye:
Plaats reactie