Kentekenplaathouder demonteren

Plaats reactie
Furiousz

Kentekenplaathouder demonteren

Bericht door Furiousz »

Heeft iemand enig idee hoe je de kentekenplaathouder kan demonteren?

Ik ben namelijk bezig om een QUICK-LOCK zijkoffer drager te monteren, en daarvoor moet er een beugel achter de kentekenplaathouder langs. Ik heb de 2 moertjes die aan de binnenkant van het spatbord zitten al los gedraaid, maar tot nu toe zit er weinig beweging in :x . Ik krijg de kentekenplaat ook niet uit de houder (zonder hem vakkundig te slopen :o) )

En nu we toch bezig zijn..... :mrgreen: . Ik heb een imbusboutje van de passagiersvoetsteunen kapot gedraaid (gat is nu rond ipv vierkant :frusty: ). Iemand een idee om deze bout alsnog te verwijderen?
Furiousz

Re: Kentekenplaathouder demonteren

Bericht door Furiousz »

Hij ligt er al af...... :o) .

Moet nu een nieuwe houder gaan bestellen, of gewoon de plaat op het spatbord schroeven.
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Kentekenplaathouder demonteren

Bericht door Aad900 »

Volgend jaar zit een trip naar Marokko in de planning en ik ben me aan het oriënteren voor een koffersysteem. Ik denk ook aan dat Quick-Lock systeem, bij voorkeur met alu koffers. Heb jij de QL al gemonteerd en welke koffers ga jij er aan hangen :?: Een fotootje zou mooi zijn :worship:

edit: ik lees net in een ander topic dat jij GIVI koffers hebt aangeschaft, maar dat fotootje mag toch wel hoor :mrgreen:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Furiousz

Re: Kentekenplaathouder demonteren

Bericht door Furiousz »

Foto komt zsm! Volgens mij heb ik de E360 zijkoffers en de 460 als topkoffer, zijn echt huge :D
Gebruikersavatar
Aad900
DL650 berijder
Berichten: 3468
Lid geworden op: ma 14-02-2005, 13:38
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL650A L2 zwart
Woonplaats: Rotterdam

Re: Kentekenplaathouder demonteren

Bericht door Aad900 »

Dat lijkt me niet verkeerd en je vriendin kan dan volstaan met een tanktas op haar Shadow :mrgreen:
L2 zwart, onderkuip, topkoffer, Full LED, OSCO, valbeugels, MRA varioruit, HVV, middenbok, enduro steps, koplampbeschermer, ER6N spiegels, Quicklock tanktassen GS + Daypack, TT-410

Check: het Molen en V-stromalbum
Check: de V-Strom Molenkaart
Furiousz

Re: Kentekenplaathouder demonteren

Bericht door Furiousz »

Aad900 schreef:Dat lijkt me niet verkeerd en je vriendin kan dan volstaan met een tanktas op haar Shadow :mrgreen:
Dat was inderdaad de bedoeling, en ik wil komend jaar nog met een maat naar frankrijk dus dan komen de koffers goed van pas! Maar het rek zit er nog niet op aangezien ik die inbus dol gedraaid heb :frusty: :frusty: :roll:
Furiousz

Re: Kentekenplaathouder demonteren

Bericht door Furiousz »

Uiteindelijk toch voor elkaar gekregen :D .

Foto`s kun je HIER vinden.
Plaats reactie