Tank verwijderen!! Hoe???

Plaats reactie
DA

Tank verwijderen!! Hoe???

Bericht door DA »

Ik heb geprobeerd mijn tank te verwijderen, zodat ik mijn V-strom uit '04 kan controleren op roest en deze evt te behandelen. Maar ik krijg hem er niet af.
Moet er heel de kuip af of kan het volstaan met wat er in de handleiding staat? Ik heb het idee dat ik alles verbuig en/of beschadig als ik dat doe.

Wie kan mij duidelijk helpen.
Remko

Bericht door Remko »

Handleiding volgen en dan komt het helemaal goed!!!


En een beetje beleid uiteraard!!


8)
Flipsen

Bericht door Flipsen »

Mijn ervaring is de twee zijkuipdelen volledig ter verwijderen. Aand e voorzijde van de tank zit een schrnierpunt, daar moet je de bout uithalen. Aan de achterzijde ook nog een bout uit draaien.

Vervolgende de stekker van de benzine pomp loshalen, de toevoeraansluiting van de benzinepomp (=kloteklus, dus beleid is gewenst), en het retour leidinkje. En dan kun je de tank er zo afhalen

Maar idd, het handboek volgen is ook een optie.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Vergeet niet: een bijna lege tank verwijder je makkelijker dan eentje met 22 liter benzine erin.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
FireTaz

Bericht door FireTaz »

denk om die kunststof pennetjes die de beplating bovenaan aan de kuipdelen houden. heb er ooit 2 vernielt voor ik doorhad hoe het moest.
Gebruikersavatar
Chopperbiker
Berichten: 427
Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
Woonplaats: Schagen, Noord Holland
Contacteer:

Bericht door Chopperbiker »

Zie
http://www.vstrom.nl/forum/viewtopic.ph ... 0&start=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie