Forte

Plaats reactie
Joan

Forte

Bericht door Joan »

Iemand ervaring met Forte motopower 1 (en evt 2)?? Dit wordt aan de brandstof toegevoegd om een en ander te reinigen.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Geen ervaring met dit specifieke middel, maar ik gebruik wel een toevoeging (gekocht bij Van Cranenbroek) om de motor door de winterstop te helpen. Voor zover er echt sprake is van een stop want ik kan uiteraard gewoon opstappen als ik wil, ben ook gewoon verzekerd. Het is meer onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet. Bij mijn weten helpt het sowieso tegen de vorming van gom in je benzinesysteem ongeacht welk merk je gebruikt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Ajvdzouwen
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 13-05-2016, 20:54

Bericht door Ajvdzouwen »

Heb het spul (1 & 2) gebruikt op aanraden van mijn dealer (Solo Moto Geffen) voor mijn '82 Honda CB750F welke 10 jaar stilgestaan heeft. Op de verpakking staat dat je het enkel moet gebruiken wanneer de motor 'er om vraagt', dus wanneer hij niet meer lekker loopt. En dat deed mijn motor :P Heb het erin gemikt en ben nu die tank aan het leeg rijden. 1 is voor de carburateurs en 2 voor de cilinders uit het bolle hoofd. Hij lijkt er in ieder geval wel vloeiender door te gaan rijden... Het kan overigens totaal geen kwaad!
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

dat die honda nog loopt na 10 jaar!!!!

dit soort verhalen hoorde je toch alleen over legendarische Harleys, die na tig jaar gewoon weer liepen :wink:
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Plaats reactie