Los halen van die plastic klik dingen

Plaats reactie
Frankie1800

Los halen van die plastic klik dingen

Bericht door Frankie1800 »

Hoi,

Ik wil zelf mijn GPS gaan opbouwen. Maar voor het mooi weg werken van de elektra moeten de plastic kappen weg.

Hoe haal ik die weg zonder alles te beschadigen. Waar ik vooral mee zit zijn die plastic klik dingen waarmee alles vast zit.

Groeten,
Frank
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

het binnenste van die klikdingen indrukken met bijvoorbeeld een Bic pen of iets anders van plastic. dan komt dat klikding vanzelf los.

om het weer vast te maken het pinnetje van bovenaf er weer doorheen drukken tot ie klikt...

succes
Remko

Re: Los halen van die plastic klik dingen

Bericht door Remko »

Frankie1800 schreef:Hoi,

Ik wil zelf mijn GPS gaan opbouwen. Maar voor het mooi weg werken van de elektra moeten de plastic kappen weg.

Hoe haal ik die weg zonder alles te beschadigen. Waar ik vooral mee zit zijn die plastic klik dingen waarmee alles vast zit.

Groeten,
Frank

Die plastic klik dingen hebben een pennetje in het midden.
Pennetje naar beneden doorduwen (wel opvangen) en plastic klik dingetje is zo los te maken!!!!


:D :D :D :D :D
Frankie1800

Bericht door Frankie1800 »

Geweldig binnen 8 minuten antwoord en dat rond middennacht.

Thanks,
Frank
wr450f'05

Bericht door wr450f'05 »

plastic klikdingen: spreidnieten.
The V

Bericht door The V »

Raak ze alleen niet kwijt want die dingen zijn een fortuin waard! Ik was een keer een iets grotere kwijt dus ik langs een Suzuki-dealer gereden. Vroeg ik om 1 zo'n dingetje en uit beleefdheid vroeg ik of ik hem nog iets verschuldigd was.... €2,- :idea: Dus ik zei nog voor de gein; ik hoef het hele zakje niet :!: Vond ie niet grappig :shock: Kostbare dingen dus!
Plaats reactie