ACF 50

Plaats reactie
Joan

ACF 50

Bericht door Joan »

Ik heb net mijn bus ACF50 binnen gekregen en wil morgen mijn DL 1000 hiermee behandelen.
Mag je ook de uitlaten en het motorblok hiermee behandelen?????? :?: Zijn er misschien nog meer bruikbare tips??????? :?: [/b]
V-Tom 650

Re: ACF 50

Bericht door V-Tom 650 »

Joan schreef:Ik heb net mijn bus ACF50 binnen gekregen en wil morgen mijn DL 1000 hiermee behandelen.
Mag je ook de uitlaten en het motorblok hiermee behandelen?????? :?: Zijn er misschien nog meer bruikbare tips??????? :?: [/b]
Heel goed wassen en ontvetten en dan alles inspuiten. Wel erg goed opletten voor de remmen. Ofwel steek je er veel werk in en ga je de remmen overslaan. Dit is veruit de veiligste oplossing. Ofwel doe ze gewoon mee maar dan moet je er rekening mee houden dat uw remmen het even niet gaan doen. Door de wrijving gaat het product er na enkele rempogingen gaat het product er af en zullen ze weer als tevoren gaan werken. Voordeel hiervan is dat uw remschijven wel goed beandeld zijn, ze zijn immers ook gevoelig voor roest.

Er is nog veel meer interessants geschreven over acf-50. Met de zoekfunctie kan je er veel over lezen maar dat is natuurlijk niet zo gezellig.
:wink:
Plaats reactie