WD-40

Plaats reactie
Steve van San

WD-40

Bericht door Steve van San »

heb hier thuis nog een buske gevonden van WD-40,ben mij ervan bewust dat het niet even goed is als tectyl en ACF-50...
maar vroeg mij toch of hoe en waar ik het allemaal mag/kan opspuiten!!
als ik dit om de zoveel weken eens gebruik zal hij toch ook niet wegroesten of....?????? :twisted: :oops:
Bandit

Bericht door Bandit »

WD 40 kun je met een gerust hart overal opspuiten, behalve op je "REMSCHIJVEN" je "BANDEN" en persoonlijk spuit ik het ook NOOIT op het windscherm, maar daar is dan ook geen enkele reden voor.

Veel plezier met het onderhoud en het rijden met je V-Strom.

8)
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

en absoluut niet op je lagers...tis een kruipolie die ook vet oplost....
Strommax

Bericht door Strommax »

Steve heb WD40 zowat overal opgespoten en dit verscheidene jaren en steeds zonder problemen. WD40 is een product op basis van water (u wel gekend :wink: ) "Water Displacement 40" De 40 kwam er nadat de uitvinder het na 40 keer testen eindelijk de juiste formule gevonden had. ACF-50 moogt ge ook niet op uw schijven spuiten, maar heb dat toch maar gedaan. Het enige nadeel is dat uw remmen de eerste kms niet zo hard meer knijpen, dus boodschap is rustig aan, maar roesten zullen ze ook ni meer doen. Het teveel aan WD40 op uw blok smoort gewoon op, want niet hittebestendig :D Alstemblieft 't is niks :lol:
Lapkes

Bericht door Lapkes »

http://www.wd40.com/pdfs/WD-40_2000UsesList.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; :wink:
Strommax

Bericht door Strommax »

Ik zien het er precies ni tussen staan :lol: :lol: :schater:
V-Tom 650

Bericht door V-Tom 650 »

Wat zijn gekneusde ribben in het engels? :lol:
Dos Nijntjes

Bericht door Dos Nijntjes »

V-Tom 650 schreef:Wat zijn gekneusde ribben in het engels? :lol:
Bruised bone structure (zie http://www.interglot.com/)

Om duidelijk te maken welk deel van de 'bone structure' zou je kunnen zeggen: Bruised bone structure in the chest area.


Maar wat hebben gekneusde ribben met WD-40 te maken?? :roll:
Kermit

Bericht door Kermit »

multiple rib contusions mag van mij ook wel....
maar de vraag blijft staan:
wat heeft dit met wd40 te maken?

:mrgreen:
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

wel eens WD-40 op de vloer geknoeid? :roll:
Steve van San

Bericht door Steve van San »

merciekes voor al jullie antwoorden(stelleke grapjassen)....ik zal da van t'weekend is proberen zenne .....zoals gewoonlijk de groetjes uit de sinjorestad O:-)
Plaats reactie