trip resetten

Plaats reactie
franco

trip resetten

Bericht door franco »

Ik ben sinds vrijdag trotse bezitter van een v-strom 1000 bouwjaar 2003 en 18.000 km op de teller.
De afgelopen dagen heb ik al aardig wat km gereden, vandaag de 1e keer rondje eifel gedraaid ( 15 minuten :P was ik d'r via de duitse autostrada, ff wennen aan de power).
Zoals vaker het geval is bij deze motor weer eens geen instructieboekje !!
Waar kan ik dit bestellen ?
Dus weet ik bij god niet hoe de tripmeter moet resetten. Verder lees ik dat de v-strom 1000 enige problemen heeft met de injectie, die van mij dus ook (backfire, bokken) gelukkig alleen tussen 2500 en 3000 toeren.
Wie heeft een goed advies?
Mijn stadslicht lampje rechts is kaduuk, hoe kan ik dat vervangen zonder al teveel moeite.

Groetjes Franco. :lol:
The V

Bericht door The V »

Hallo Franco,

misschien niet helemaal de juiste plek om dit te posten. Zal dan ook wel verplaatst worden :wink:

Je tripmeter (dagteller) reset je door het simpelweg knopje ingedrukt te houden. Dat doe je bij beide tellers.

Het kleine stadslampje is een heel gepriegel om dat te verwisselen. je moet echt helemaal met je hand in het bovenste hoekje gaan en dan de hele sok eruit trekken. Is ff klooien maar uiteindelijk is het mij ook gelukt... aan beide kanten!
Geronimo

Bericht door Geronimo »

Om de tripmeter te resetten wel het rechterknopje ingedrukt houden en niet het linker daar verwissel je de verschillende meters mee.

Tenminste op mijn 2002 model wel.
Bandit

Bericht door Bandit »

Geronimo schreef:Om de tripmeter te resetten wel het rechterknopje ingedrukt houden en niet het linker daar verwissel je de verschillende meters mee.

Tenminste op mijn 2002 model wel.
Je hebt helemaal gelijk, maar The V bedoeld waarschijnlijk dat je met het rechter knopje allebij de trip meters op nul kunt zetten :lol:

(wel ff vast houden, zeker 1 a 2 seconden)

8)
Gebruikersavatar
V-Stoom
DL650 berijder
Berichten: 413
Lid geworden op: di 25-07-2006, 10:23
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Heerenveen

Bericht door V-Stoom »

Voor zover ik weet kun je bij de inporteur Nimag een handleiding bestellen. Wat ik uit de berichten heb begrpen laten ze je er wel voor betalen, weet niet hoeveel. Wat ook kan is vragen of er iemand nog een anderstalige over heeft, engels bijvoorbeeld.

succes :-)}
niets is te gek, behalve op je bek.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7550
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Dat is bijna 40 MB aan werkplaatshandboek, niet gewone handleiding die bij de motor wordt geleverd. Ik dacht dat het bij Nimag iets van 15 Euro moest kosten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
franco

Bericht door franco »

Rob bedankt voor het werkplaatshandboek

groetjes FB
:) ride with pride
Plaats reactie