wat kost een 6000 km beurt

Strommie

Bericht door Strommie »

n.v.t.
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Die werktijd van 5 kwartier vind ik niet echt slecht als er echt alles aan is gedaan. Kleine variatie zit daar altijd in. Dat verhaal luchtfilter/oliefilter is wel vreemd zoals Strommie al aanhaalde. En dat van je pinpas..... service!
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

MMmmm..........tot nu toe hebben onze Strom's altijd bij 12000 km een nw luchtfilter gekregen in Barneveld....die van jou was zeker heeeeeeel erg vuil :roll:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
MaxZeiler

Luchtfilter vies

Bericht door MaxZeiler »

Inderdaad was 'ie hartstikke vuil. Ik heb natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal/referentiekader (buiten jullie achteraf) maar zelfs met schoonspuiten -wat ze inderdaad eerst deden met lucht- leverde nog steeds een goor resultaat op.

Voordat de nieuwe er op ging werd ook nog even overlegd, de monteur verbaasde zich zelf ook over de ranzigheid in combinatie met de 62honderdnogwat kilometers.

Natuurlijk heb je dan met zo'n duitse fiets meteen bedenkingen - is het wel de echte km-stand? Tegelijk als je goed naar de motor kijkt met de historie die ik (grotendeels) kan checken - dan zijn het echt echte kilometers. Kan stilstand in een stoffige omgeving er ook aan bijdragen? Enfin - voorlopig istopgelost.

Toch zie ik uit oude verslagen in deze rubriek dat ook andere Deëllen een nieuwe luchtfilter kregen. Maar het is inderdaad niet des zesduizends. Onderhand denk ik, wat is wel standaard in dat beurtenschema?
Lucien

Bericht door Lucien »

Heren/Dames

Mijn motor is niet door Hans van Wijk, maar uiteindelijk door de dealer in Vianen gerepareerd, toute gratuit. Het ploffen is nu weg, en werd veroorzaakt door het injectiehuis wat iets uit de rubbers was gekomen.

De details heb ik onder het draadje (ONT)PLOFFING gezet, in het forum MOTOR.

Greetz,
Lucien.
bjorri

Bericht door bjorri »

Zojuist mijn motor opgehaald van de 6000 beurt (bij ruim 7000 km). In ieder geval zijn olie en filter vervangen, ketting gespannen en is de jiffi beter gangbaar gemaakt. De wielen zijn er ook uit geweest en een en ander is wat ingevet met het oog op de volgende beurten. De klepspeling is ook gecontroleerd.

Wat er verder is gedaan heb ik geen verstand van en dat hou ik liever ook zo. Ieder zijn vak en ik heb meer vertrouwen in een pro dan in mijzelf op dit gebied.

Arie de Wit uit Groenveld (bij Schagen) rekende voor dit geintje 75 Euro en heeft mij ook nog eens naar huis gebracht en weer gehaald omdat ik er niet op kon wachten. Gezien het aantal kilometers wat ik rij hoeft de volgende beurt pas over 10.000 km.

Ik vind dit een erg schappelijke prijs en ben dus ook helemaal in mijn nopjes met Arie.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Als er werkelijk is gedaan wat je schrijft is het niet veel geld. Verbaast mij alleen dat er bij 7.000 km al kleppen worden gecontroleerd als er volgens het boekje pas bij 24.000 km sprake van is. Of je moet ergens klachten over gehad hebben? En rij je dan zo vreselijk veel dat hij je onderhoud naar een 10.000 km interval heeft verzet. Vind ik ook weer een beetje vreemd. Ik wacht echter wel even je antwoord af.... Maar nogmaals, de prijs voor de beurt en wat ervoor gedaan is, is niet hoog, maar de vraag blijft dus, of het wel nodig was. Kleppen controleren gaat toch wel even tijd inzitten bij de Strom, net als bij iedere andere maotor trouwens. Het filter zou officieel ook niet hoeven te worden vervangen, maar daar verschillen de meningen nogal over en dat is ook niet de prijs die je de kop zal kosten. Het is in ieder geval niet slecht voor je motor.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
bjorri

Bericht door bjorri »

Iron Horse schreef: Verbaast mij alleen dat er bij 7.000 km al kleppen worden gecontroleerd als er volgens het boekje pas bij 24.000 km sprake van is.
Wat ik er van begrijp is het controleren weinig werk maar het stellen des te meer. Arie heeft al een paar keer meegemaakt dat er klachten zijn over klepspeling bij relatief nieuwe motoren, toen ik de motor kwam brengen had ie net een TDM met klachten onder handen en van het een kwam het ander.

Service is mij veel meer waard dan prijs, zolang ik maar niet het idee heb een poot uitgedraaid te worden.

Wat heet veel rijden, tot nog toe rond de dertig duizend per jaar. Die zesduizend voor een beurt rijd ik wel eens in twee weken vakantie.

In juni ga ik een week Frankrijk (onverhard) en voor die tijd wil ik nog een beurt laten doen, mogelijk dan ook nieuwe banden. Bij elkaar loopt het onderhoud dan best wel op maar een hobby mag wat kosten.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Kleppen controleren kost inderdaad een stuk minder tijd dan kleppen stellen, maar ook dan lijkt mij persoonlijk hier preventief controleren niet nodig. Maar gezien het gunstige prijskaartje en je gevoel van extra service en/of kwaliteit is het niet verkeerd. En als je 30.000 per jaar rijdt op de motor dan kan ik me het wel voorstellen dat die interval is vergroot. In dat opzicht heb je dus wel een dealer die positief en logisch meedenkt. Hij vult er zo ook niet z'n zakken mee, want zijn advies kost hem eigenlijk geld. Voor veel zaken zal die langere interval ook geen negatieve gevolgen hebben, zeker niet wanneer je voor een zo schappelijk bedrag de kleppen gecontroleerd inclusief hebt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Richard

Bericht door Richard »

met ongeveer 20 Euro (louis is voor de zuinige hollander lekker goedkoop) en wat "gekluns" van mezelf (lees off-topic: zondagmiddag probleempje :oops: ) heb ik een 6000 kilometerbeurt gedaan.

En wat ik aan het onderhoud bespaart heb, heb ik meteen weer uitgegeven aan gereedschap. :D
akako

Bericht door akako »

Mijn 6000 beurt: 240 euro inclusief nieuwe achterband
Remakil

Bericht door Remakil »

Heb je aardig je best gedaan, als je na 6000 km al een nieuwe nodig hebt... ;)
akako

Bericht door akako »

Ik ben een mens van goede wil, doe altijd mijn best
Remakil

Bericht door Remakil »

Doe ik ook... en keihard ook... maar de Bridgestone wil niet op... :evil:

;)
akako

Bericht door akako »

Hij was ook nog niet helemaal op maar ik ga binnenkort op vakantie en dan ga ik veel rijden. Had mijn twijfels of hij het eind van de vakantie zou halen. Omdat ik geen zin heb in het buitenland te wisselen heb ik nu vast een nieuwe op laten leggen.

BTW: ik rij een DL1000 en voluit accelereren is dan helemaal niet goed voor de levensduur van je achterband. Voor de voorband juist wel want die hangt de helft van de tijd in de lucht... :lol: :lol: :lol:
Remakil

Bericht door Remakil »

Dat verklaard een boel... :lol:
Al stook ik de 650 aardig op... toch zit ie er nu bijna 10.000 km onder... en dat verbaasd me... met m'n SV650 haalde ze dat niet... ;)

Maar goed... ik stuur nog ff door... eind volgende maand ff een weekend op en neer naar m'n ouwelui in Frankrijk... voor die tijd nog wel wat sturen... en dan zitten ze over de 12.000, zijn ze op en vierkant en dan voor ik op vakantie ga laat ik er voor en achter Pilot Roads op zetten en nog ff die 12.000 beurt laten doen... :)
Jambo
DL650 berijder
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 02-02-2005, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 Adventure oktober 2014
Woonplaats: Wieringerwerf

6000 beurt

Bericht door Jambo »

Mijn 6000 beurt bij een Suzuki exclusief dealer.

Vijf kwartier werk in totaal 50 euro ex. btw. 2 1/2 liter Castrol en 7 euro klein materiaal. Totaal 102 euro.
Hakuna Matata
Black Rhino

Re: 6000 beurt

Bericht door Black Rhino »

Incl. leenmotor €153.00 waarvan 2 uur arbeidsloon.
V-strong

Bericht door V-strong »

Heb vandaag (dinsdag) een afspraak gemaakt bij motoport A'dam voor de 6000 km beurt welke er aankomt, gaat ongeveer 200 - 250,- euro kosten. :evil:
Tot ik dit draadje las en nu een afspraak gemaakt bij v/d Kuinder in H'sum, kost rond de 100,- euro incl. leenmotor welke niets kost.

Dus er is een plekje vrij in A'dam, dacht ik zo......
Remakil

Bericht door Remakil »

250 pleuro voor een beurtje... :shock:
Zoveel kost het bij motoport Vianen echt niet! :o

Overigens was mijn 6000 beurt goedkoper... niet gedaan dus... ;)
Nu bij 11.000 km even zelf olie verversen en verders nog niets. Eerst een lang weekend Frankrijk en na terugkomst nog een toertocht. Dan staat er weer 2500 km bij en laat ik de 12.000+ beurt uitvoeren... :)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

V-strong schreef:Heb vandaag (dinsdag) een afspraak gemaakt bij motoport A'dam voor de 6000 km beurt welke er aankomt, gaat ongeveer 200 - 250,- euro kosten. :evil:
......
Wat een oplichters zeg. Maar goed dat we dat hier even openbaar kunnen maken.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
V-rider

Bericht door V-rider »

Heb ook eens een beurt door hen uit laten voeren. Snel weggegaan en nu bij De Valkenier. Scheelt veel in service en geld. Goed besluit.
V-strong

Bericht door V-strong »

Dus kostte het echt €87,50 uurtje werk en gratis leenmotor :wink:
Korsan

Bericht door Korsan »

Ik ben ook eens bij Motoport A'dam. De slechtste motorzaak van NL. Snel geld verdienen. Ze geven atijd de laagste inruilprijzen en bij het kijken kraken ze je motor ook nog af terwijl ze in hun showroom nog slechtere modellen hebben staan. Die zijn dan ook nog eens stukken duurder. Echte sukkels. Nooit naar toe gaan.
Mick

Bericht door Mick »

Ik heb m gekocht bij Motoport A'dam, maar op basis van de verhalen op dit forum heb ik de 6000 beurt laten uitvoeren bij van de Kuinder.
100 euri inclusief leenfiets. Dit leek me alleszins redelijk.

Mick
Gebruikersavatar
Sparkle Black Peter
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5027
Lid geworden op: ma 24-07-2006, 01:24
Mijn motor is een: V-Strom 1000A L5 Black Rhino
Woonplaats: Bij Tilburg

Bericht door Sparkle Black Peter »

Mijn 6550 Km beurt is me alles meegevallen. :lol: Bij Motorcentrum Rijen heb ik € 80,50 betaald. All-Inn. Ze hebben ook de motor opnieuw afgesteld i.v.m. stoteren en inhouden. ketting gespannen en gesmeerd, alles nagekeken en ook nog 2 Frame beschermers gemonteerd. 8)
En klaar terwijl u een lekker kopje koffie drinkt (of 2,3..) :P

Dus al met al, NIET SLECHT HÉ.

GROETELS,

PETER
HOU 'M RECHT EN NIET OP HET ASFALT, WANT WEET JE WEL HOE HÁRD AS-VALT?
Korsan

Bericht door Korsan »

Vandaag bij Safe A'dam heeft de motor een beurt gehad bij stand 6855 km. Totale duur was 24 minuten en de kosten 68,55 euro. Alles nagekeken en alleen olie en filter vervangen.

Safe A'dam is nu los van de familie en heet nu Motorcity. Ze hebben nu 5 nieuwe 2007 modellen binnenstaan en alle andere Suzuki modellen. Binnenkort begint de grote verbouwing. Zag op terrein een BR staan met volgens mij schade. Binnen stond ook een mooie zilvere 1000 staan voor 8000 euro met heel weinig km's.

Al met al een goedkope beurt en snelle service.
Declerck

6000 km beurt DL650 K6

Bericht door Declerck »

Mijn 6000 km beurt bedroeg bij Motozaak De Engel: 33 €. :D

Halfsynthetische olie, controle kettingspanning (OK, voordien zelf gespannen), ketting gesmeerd, koppeling gecontroleerd (OK, voordien zelf gespannen), koelwaterniveau gecontroleerd (was OK), banden geblazen. Ongeveer 20 min. werk.

Groeten,

Patrick

NX250, Pegaso 650, DL650
GKroezinga

6000 km beurt DL 1000

Bericht door GKroezinga »

Ik heb dus een 6000 km beurt laten uitvoeren bij mijn dealer en hij bracht me het volgende in rekening:

Pakking oliestop: €0,95
Oliefilter: €12,50
Castrol GPS Olie: €39,68 (is dat olie dat zelf zn weg zoekt?)
Diversen plus schoonmaken: €35
2 uur en 35 minuten: €134,33
Daar komt dan nog €35,52 aan btw bij
Komt het al met al op 222,46 euros...

Nu moet ik zeggen dat ik de motor fantastisch opgepoetst terug kreeg en dat ik vantevoren geinformeerd werd over de prijs. Ik heb me laten vertellen dat deze dealer bij de 6000 km beurt alles uit elkaar haalt om te kijken of er problemen zijn.

Toch vind ik het aan de hoge kant en ga bij mijn dealer nog even verhaal halen hierover...
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

Bericht door Stroom2 »

mmmmmmmmmmm....... fikse prijs als je dat afzet tegen de 6000 beurten van onze V-strom's in de afgelopen jaren:

2007:
87.50 (incl duurdere Motul-olie ipv Valvoline uit het vat en 1 uur arbeid a 50 euro);
2005:
41,50 (luchtfilter niet schoongemaakt, scheelt arbeid);
2004:
63.40
2002:
63,40
alle keren zonder olie filter a 12.50; om nu na 5000 ook weer het oliefilter te vervangen lijkt me wat overdreven.........

DE dealer ??

De ******* in Barneveld.
(mod-edit :wink: )
Groeten Barry/Stroom2.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Heeeee 'n Spammer in the house :roll: :roll:
Foei :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
GKroezinga

Bericht door GKroezinga »

Stroompje schreef:Heeeee 'n Spammer in the house :roll: :roll:
Foei :!:
wrom istie spammer ???
zie meer motorzaken genoemd worden...
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5094
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:arrow: 't is mijn (V)echtgenoot...... :mrgreen:
ff plagen..... :wink:
:arrow: maar de bedragen kloppen.... :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
GKroezinga

Bericht door GKroezinga »

Stroompje schreef: :arrow: 't is mijn (V)echtgenoot...... :mrgreen:
ff plagen..... :wink:
:arrow: maar de bedragen kloppen.... :!:
hahaha
humor :)
GKroezinga

Bericht door GKroezinga »

GKroezinga schreef:
Stroompje schreef: :arrow: 't is mijn (V)echtgenoot...... :mrgreen:
ff plagen..... :wink:
:arrow: maar de bedragen kloppen.... :!:
hahaha
humor :)
Kwam er dus laatst achter dat mijn bandenspanning niet klopte... hebben ze nie eens gechecked bij de beurt.....
beeeetje jammer !!!
Gebruikersavatar
Stroom2
EX- V-Strom berijder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 28-10-2004, 19:19
Woonplaats: Lunteren

Bericht door Stroom2 »

Bandenspanning is mogelijk een topic op zich. Technisch gezien kan daar heel veel over gezegd/geschreven worden. De spanning bleek niet te kloppen? Was deze te laag of klopte het niet volgens het boekje. Daarbij komt, dat het verschilt of je er altijd alleen op zit of meestal met passagier. Volgens het boekje is het in principe voor en achter 2.5 Met een passagier is het achter 2.8
Zelf rij ik 99 % solo en heb voor 2.3 en achter 2.6 Op vakanties zit je met koffer ed en dan heb ik achter 2.8 Er kan makkelijker lucht uit dan in..... Voorts controleer ik de spanning zo wie zo regelmatig zelf en ben dan niet afhankelijk van de controle tijdens de beurt(en)
Maar.....gezegd dient gezegd. Als je met een te zachte hebt rondgereden was het handig geweest als men er bij de dealer tijdens een beurt naar had gekeken. Je kwam er gelukkig zelf achter.
Ik heb uiteraard ook wel eens op- of aanmerkingen gehad, doch dat werd als iets positiefs gezien. Gewoon weer ff allert gemaakt. Waar je ook komt het zijn allemaal mensen en waar mensen werken..........juist.
Groeten Barry/Stroom2.
GKroezinga

Bericht door GKroezinga »

uhm, t was nogal 1 en 1,5....
voor en achter...
dus nie tof !
GKroezinga

Bericht door GKroezinga »

Oke, heb dus even met ze gebeld hierover.
Allereerst excuses aangeboden over het feit dat de bandenspanning niet gecontroleerd was en vervolgens uitgelegd gekregen wat er allemaal aan mijn motor gebeurd is.

Alle bouten aan de buitenkant zijn losgeweest, gesmeerd en weer vastgezet (heb dit gecontroleerd, is inderdaad gebeurd), rremmen zijn volledig uitgebouwd en schoongemaakt, motor is volledig van top tot teen gepoetst (moet zeggen, hij zag er echt weer als nieuw uit...). En verder wat er normaal bij een beurt moet gebeuren.

Overigens is de prijs me vantevoren mede gedeeld... dus een heel erge verrassing was het niet.

Voor een volgende beurt breng ik hem denk ik toch weer naar deze dealer... heb namelijk laatst gezien hoe grondig en netjes ze te werk gaan.
Demous

Re: 6000 km beurt DL 1000

Bericht door Demous »

GKroezinga schreef:Ik heb dus een 6000 km beurt laten uitvoeren bij mijn dealer en hij bracht me het volgende in rekening:

Pakking oliestop: €0,95
Oliefilter: €12,50
Castrol GPS Olie: €39,68 (is dat olie dat zelf zn weg zoekt?)
Diversen plus schoonmaken: €35
2 uur en 35 minuten: €134,33
Daar komt dan nog €35,52 aan btw bij
Komt het al met al op 222,46 euros...

Nu moet ik zeggen dat ik de motor fantastisch opgepoetst terug kreeg en dat ik vantevoren geinformeerd werd over de prijs. Ik heb me laten vertellen dat deze dealer bij de 6000 km beurt alles uit elkaar haalt om te kijken of er problemen zijn.

Toch vind ik het aan de hoge kant en ga bij mijn dealer nog even verhaal halen hierover...
De mijne mocht ik weer af komen halen na het overleggen van €224,33.Mijn rekening is practisch gelijk aan voorgenoemde alleen kwam er bij mij nog een setje frameprotectoren bij en het werk van het overzetten van het slot van de topkoffer (ik had een eensleutelsysteem tot mijn ongeval,daarna nwe topcase gekregen en je raad het al ... :( ).Maar al met al best tevreden want ook deze dealer trekt de motor zover als het kan uitelkaar :shock: en geeft haar een lekkere was en poetsbeurt 8)
Poncheau

Bericht door Poncheau »

Iemand al een 6.000km. beurt laten doen in West-friesland?

Ik zit nu op zo'n 4.500km. dus het beurtje komt er binnenkort aan, ben benieuwd wat dat bij mij in de buurt kost.

Thanks,

Poncheau.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

GKroezinga schreef:uhm, t was nogal 1 en 1,5....
voor en achter...
dus nie tof !
Als je het zover hebt laten komen, dan doe je zelf kennelijk nooit de hoogst noodzakelijke checks waaronder oliepeil en ja inderdaad de bandenspanning. Ervan uitgaande dat je geen lekkende ventielen hebt is er een behoorlijk lange tijd overheen gegaan wil je een spanningsval van meer dan 1 bar hebben. Een paar tienden gebeurt iedereen wel, maar 1 bar is wel heel erg veel. Volgens mij moet je dat toch ook gemerkt hebben met het rijden. Is wel lekker plakken in de bocht natuurlijk met zulke zacht bandjes... :D
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Motorport Rotterdam € 118,36. Olie, Filter, stelwerk, druppeltje olie, uurloon.
TheQ

Bericht door TheQ »

Vandaag de zesduizender laten uitvoeren op mijne 1000DL K6 bij Erckens in Zonhoven (BEL).
71 €, valt dus wel mee vind ik.

V-greets
joskedeleeuw

Bericht door joskedeleeuw »

€ 65 bij fons jackmaer in munsterbilzen betaald
Dennisdee
Berichten: 60
Lid geworden op: zo 03-06-2007, 20:27
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 K6.
Woonplaats: Gent, B.

Bericht door Dennisdee »

Ik heb vandaag 43,75 € betaald voor 6000 KM onderhoud!!

Bij Degezelle in Gent.

Dat sommige meer dan 200 € moeten betalen bij een 6000 KM onderhoud is gewoon absurd vind ik!

Dennis.
ZilverStrom

Bericht door ZilverStrom »

Ik heb een 1000 DL en ben binnenkort ook toe aan een 6000 beurt.

Bij welke dealer ben ik het beste af?

Ik woon in Haarlem. :?:
Korsan

Bericht door Korsan »

Safe Amsterdam heet nu motor-center. Kan je gelijk shoppen op de boulevard.
Willystrom

Bericht door Willystrom »

Kan je meteen even langs http://www.motozoom.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol: om te kijken wat de onderdelen nou echt kosten. :mrgreen:
Amsterdam:
Jarmuiden 45
1046 AE Amsterdam
Erik Hofstee

Bericht door Erik Hofstee »

Willystrom schreef:Kan je meteen even langs http://www.motozoom.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol: om te kijken wat de onderdelen nou echt kosten. :mrgreen:
Amsterdam:
Jarmuiden 45
1046 AE Amsterdam
en dan even op de dochtersite van motozoom kijken.....www.louis.de
en dan zien dat je alsnog genaait wordt :lol:
V-Strom Jopie

Bericht door V-Strom Jopie »

Zojuist geweest bij Motozoom in Amsterdam.
Want ja een broek passen vanuit de luie stoel met de catalogus voor je snufferd gaat niet zo best he....

Maar een mooie zaak met ruime kleding en helm keuze...

Greetz Johan

l
Plaats reactie