plaatsen van een midden bok

Plaats reactie
Lexy

plaatsen van een midden bok

Bericht door Lexy »

kan iemand mij helpen om de link te vinden over het plaatsen/monteren van een middenbok?
Ik ben deze ergens tegen gekomen maar kan hem niet meer vinden.
Ik wil op mijn nieuwe KLV1000 een midden bok plaatsen maar het zou fijn zijn , hoe ik dat moet doen.
Is dit gewoon makkelijk te doen of moet hij omhoog?

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik ben er vrijwel zeker van dat er nergens een uitgebreide beschrijving van op het forum staat maar ik vond het geen moeilijke klus. (Er staat wel ergens een verwijzing naar een USA site, maar die weet ik ook niet meer.) Maar wanneer je echt 2 linkerhanden hebt dan is alles natuurlijk moeilijk als het om techniek gaat. De bouten hoeven geen groot probleem te zijn. Je kunt bij de rechter er alleen bij eentje wat moeilijk bijkomen. Enige is het monteren van de verenset. Dat gaat als je geen verenhaak hebt ook met een kruiskopschroevendraaier. Is even een handigheidje. Ik denk dat het al met al een kwartiertje tot een half uur in beslag neemt afhankelijk van wat je gewend bent, hoe handig je bent, of je het juiste gereedschap hebt en of niks onverwachts tegen komt. Op de website http://www.mo-tech.de" onclick="window.open(this.href);return false; kun je een pdf van de tekenng voor het opbouwen vinden. Dit is ook precies wat je erbij krijgt niet meer en niet minder. Dus mogelijk dat je het daarmee voor jezelf kunt beoordelen. De motor kan trouwens gewoon op de zijstandaard staan wanneer je de middenbok monteert. De rechtstreekse link naar de PDF file voor de DL1000/KLV vind je hier. Ik ga er van uit dat de 1000 niet veel anders is dan de 650 voor wat betreft de montage van de middenbok.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Lexy

Bericht door Lexy »

kijk daar heb ik wat aan.
bedankt hier voor.
Wolkenruiter

Re: plaatsen van een midden bok

Bericht door Wolkenruiter »

Mijn bok-steun is verbogen door onverlaten (hoe??). Ik heb 'm recht proberen te buigen, maar hij blijft getordeerd. Dus ik denk aan een nieuwe. Ik heb wel eens iets uit duitsland besteld.
Mijn vraag is: hoe wordt dit ding officieel genoemd, zowel in het nederlands als in andere talen, bijvoorbeeld duits en engels. Dan weet ik tenminste wat ik moet googelen.
Dank voor moeite.
Plaats reactie