Pagina 1 van 1

Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: di 09-08-2016, 11:34
door Noname87
Hoihoi, eigenlijk alleen voor de 1000 rijders (nieuwe model);

Waar heb je je OSCO geplaatst? (Foto!)

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: wo 17-08-2016, 10:24
door Stromjäger
Zaterdag tijdens de groene hart rit gewoon even goed kijken. Er zullen vast meer mogelijkheden zijn.

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: wo 17-08-2016, 11:35
door Teddy
Ik heb de Osco aan de bevestiging van de voetsteun vastgezet

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: wo 17-08-2016, 13:24
door Roncor
Even ter info

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: wo 17-08-2016, 20:03
door Ebrostrom
T gaat om de osco ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: wo 17-08-2016, 20:55
door RedStrom
Teddy schreef:Ik heb de Osco aan de bevestiging van de voetsteun vastgezet
Ik heb hem aan de valbeugel. Ook schuin. Dat houdt wel in dat jet het laatste stukje nooit gebruikt. Asl je op reis bent zou dat net dat laatste stukje zijn wat je mist.
Uit eigen ervaring :?

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: do 22-12-2016, 20:26
door Viberatio
Hier dus

Afbeelding

Ik heb de originele bout vervangen door een langere uitvoering met zeskant. (let op het is geen gewone M10, dus effe naar de boutenboer!!)
De originele houder gebruikt.
Tip! Verwijder niet de bout van de achterbrug als de motor op de zijstandaard staat. Is dan moeilijk terug te zetten. Gaten komen dan niet precies overeen.
Op de middenbok of anders met z'n tweeën.
Je kunt de OSCO natuurlijk ook aan de "buitenkant" monteren maar dan kom je toch met je laars ertegen aan.

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: do 22-12-2016, 21:25
door Supermuis
Ik heb het nippeltje op het voortandwiel geplaatst :duim:
Mooi simpel weggewerkt en het werkt ook.

Re: Waar OSCO plaatsen?

Geplaatst: vr 23-12-2016, 15:26
door Viberatio
Hoihoi, eigenlijk alleen voor de 1000 rijders (nieuwe model);

Waar heb je je OSCO geplaatst? (Foto!)
Voor de nippel een mooie oplossing. Had ik bij m'n 650 ook! :-)