Goede zaak, niet duur.

Plaats reactie
Baitrebel

Goede zaak, niet duur.

Bericht door Baitrebel »

:D ben na het lezen van het Forum over beurten eens rond gaan bellen en kwam voor een 6000 beurt niet onder de €95,- hier in de buurt. Ook het bericht gelezen over de Valkenier in Barneveld dus heb ik daar een afspraak gemaakt. Door wegafzettingen en zoeken kwam ik een half uur te laat maar dat was geen probleem. Motor nagekeken en alle werkzaamheden afgekruist op een checklist. Kosten van materiaal keurig vermeld en 1 uur arbeid a €45,- en dat is niet duur. totaal €66.30 Ik dank hierbij de leden van het Forum voor dit goede adres. :lol:
MaxZeiler

valkenier

Bericht door MaxZeiler »

ja, volgens mij willen ze echt "v-strom forum prefered dealer" worden!
Boris

Bericht door Boris »

Leuk idee, maar ik woon in Amsterdam, dus dat zou voor mij beteken dat ik 150 km op en neer moet rijden en een dagje vrij moet inplannen.
Of het dan nog goedkoper is?

Ik ben ook zeker niet ontevreden over Safe Amsterdam. Krijg altijd (gratis) vervangend vervoer en ben tot op heden altijd door de werkplaats goed geholpen.

Ik moet binnenkort langs voor de 12.000 dus ik houd jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Boris schreef:Leuk idee, maar ik woon in Amsterdam, dus dat zou voor mij beteken dat ik 150 km op en neer moet rijden en een dagje vrij moet inplannen.
Of het dan nog goedkoper is?

Ik ben ook zeker niet ontevreden over Safe Amsterdam. Krijg altijd (gratis) vervangend vervoer en ben tot op heden altijd door de werkplaats goed geholpen.

Ik moet binnenkort langs voor de 12.000 dus ik houd jullie op de hoogte.
Ik denk dat het niet alleen het prijskaartje is, maar ook het "goede gevoel" dat je aan dat bezoek overhoudt. En als ze dan ook nog echt alles gedaan hebben voor een schappelijke prijs dan wordt dat gevoel ineens nog een stuk beter.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Boris

Bericht door Boris »

Helemaal mee eens, ik geef alleen de problematiek aan van de mensen onder ons die weinig keus hebben. Het is of 100 km rijden of naar motoport...

Heeft iemand ervaring met MVM uit Soesterberg?

Groeten,
Boris
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Tik eens MVM in, in de zoekfunctie van het forum en er rolt al wel een beetje meer infom over je scherm. :wink: Maar er zullen best nog heel wat aanvullingen op kunnen worden gepost lijkt me.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Tuke

Bericht door Tuke »

Boris schreef: Heeft iemand ervaring met MVM uit Soesterberg?

Groeten,
Boris
Ja, is in vleuten ooit begonnen met motorverhuur. Na een tijdje twee filialen gehad te hebben zit ie nu alleen nog in soesterberg (dealer en motorverhuur). Heeft een jaartje z'n showroom vergroot door een aanpalend pand te kopen/te huren. Is sindsdien Suzuki Exclusief dealer, maar kan ook andere merken nieuw leveren (al dan niet via best of six organisatie) volgens mij. Ze hanteren schappelijke prijzen.
In de werkplaats lopen 2 monteurs rond. Kan de kwaliteit niet echt beoordelen, heb alleen de standaardbeurtjes gehad met de V-strom.
Boris

Bericht door Boris »

Thanks voor de info!

Is voor mij de enige "exclusief" dealer in de buurt (50km een kant op) dus vandaag gebeld met zowel safe als MVM.

Safe schat de beurt op 250-300 euro (arbeidsloon 62,50 per uur).
MVM op 180-200.

Denk dat ik toch maar een ritje richting soesterberg ga wagen voor dat veschil..
Beide bedragen zijn ex 20% werkplaats korting ivm de wintermaanden, dus dat verzacht het leed ook engzins.

Bijkomend voordeel is dat je ook op zaterdag terecht kan voor een grote beurt.

Zit nu op de 10500km, dus heb nog een maandje, maar houd jullie op de hoogte.

Groeten.
Plaats reactie