Kettingspray Action

Plaats reactie
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Kettingspray Action

Bericht door PDvD »

Ik was afgelopen weekend bij de Action voor een voorraadje WD-40, Remreiniger en Speedwax en zag daar kettigspray staan voor motorkettingen. Spotgoedkoop (nog geen 3 euro) vergeleken met andere merken, maar toch maar een busje meegenomen. Is dit wat? Heeft iemand hier er ervaring mee?
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Kettingspray Action

Bericht door Bacchus »

Ben ik ook wel benieuwd naar. Heb al eerder gegoogled. Er zijn mensen die het prima vinden, andere vinden de spray te dun.
Heb zo even de link niet bij de hand waar ik het heb gevonden.

Scheelt wel een flink duit tegenover de Putoline die ik nu gebruik. Indien goed, waarom niet :duim:
Blijf ik even volgen.
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Gebruikersavatar
Ballie
DL650 berijder
Berichten: 546
Lid geworden op: za 01-03-2014, 09:56
Woonplaats: Roosendaal - West Brabant
Contacteer:

Re: Kettingspray Action

Bericht door Ballie »

Ik gebruik 'm nu zelf ook sinds een paar maanden. De olie blijft er goed op plakken. Of 'ie ook goed werkt durf ik nog weinig over te zeggen, daar mijn ketting aan het einde van zijn werkende leven is. Ik ga eerdaags een nieuwe set bestellen + nog wat spulletjes. Dan moet ik 't alleen nog een keer een hulplijn inzetten om alles er onder te zetten en de oude ketting met pensioen te sturen...
You can't buy happiness, but you can buy a V-Strom...
Martien_1000
DL1000 berijder
Berichten: 123
Lid geworden op: za 26-04-2008, 21:38
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L2 Touring
Woonplaats: Oosterhout NB

Re: Kettingspray Action

Bericht door Martien_1000 »

Ik heb deze ook gekocht en gebruikt. Tot nu toe geen klachten. Kost inderdaad bijna niks.
Gebruikersavatar
Eikie
EX- V-Strom berijder
Berichten: 7810
Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
Woonplaats: Oud Beijerland

Re: Kettingspray Action

Bericht door Eikie »

Mijn zoon gebruikt al 30000 km de Action kettingspray op zijn SV650. Nog steeds dezelfde ketting zonder problemen.
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
Gebruikersavatar
Bacchus
DL1000 berijder
Berichten: 826
Lid geworden op: ma 24-09-2007, 18:29
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000
Woonplaats: Weert

Re: Kettingspray Action

Bericht door Bacchus »

Kijk dat klinkt goed.
Lidl heeft momenteel ook kettingspray in de aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... l&id=16997
Bagster zadel,Daijiro,Handkappen,Strebel Nautilus,Handvatverw.,KTM spiegels,Alu kettingbesch,Led stadsl.,Bluevision,Topkoffer,Zijkoffers,TTOne-Rider 5 navcore,12 voltNav-beugel,Airflow-ruit, framebeschermers,Valbeugels,Middenbok,Tanktas,Cruisehelp,Iridium
Varatro
DL1000 berijder
Berichten: 46
Lid geworden op: zo 14-06-2015, 21:55
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 1000 (2015)
Woonplaats: Twenteland

Re: Kettingspray Action

Bericht door Varatro »

Ik gebruik ook LIDL en Action. LIDL 200 ML is snel leeg, Action 400 ml.
Gebruik het tussendoor.

Bericht van mij op:
http://forum.v-strom.nl/viewtopic.php?f=6&t=11977" onclick="window.open(this.href);return false;

> Ik ga op mijn nieuwe 1000 eerst maar weer eens over om Lithium-vet op de ketting te smeren met kwast.
> http://www.eurol.com/nl/2-producten/445 ... -ep-2.html
> ca. 7.50 voor een pot van 600 gram. (nog steeds geen aandelen daar :schater: )
Slecht 1x mogen spannen na ca. 7000 KM.
Plaats reactie