kosten vervangen knipperlicht

Plaats reactie
Francien

kosten vervangen knipperlicht

Bericht door Francien »

Ik heb gisteren het rechter knipperlicht voorkant laten vervangen bij een Suzuki garage (kwam er toevallig langs). Nu ben ik in de buurt eens aan het rondkijken welke garage mijn motor mag gaan onderhouden. Ik heb geen verstand van technisch onderhoud en heb toch altijd het gevoel dat ik besodemieterd wordt, dus ik probeer nu uit te vinden waar ik het beste terecht kan.

Wat ik nu graag zou willen weten is het volgende.
De kosten voor het vervangen van dit knipperlicht waren €58 in totaal. De goede man is niet langer dan een half uur in totaal aan mij kwijt geweest. Is dit een reeële prijs, of niet?

Alvast bedankt voor reacties.
Gebruikersavatar
Cplegt
DL650 én DL1000 berijder
Berichten: 1388
Lid geworden op: zo 17-04-2011, 18:01
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL1000 & 650
Woonplaats: Enschede

Re: kosten vervangen knipperlicht

Bericht door Cplegt »

Half uurtje is wel reeël mits er geen valbeugel op de motor zit. Zon orgineel knipperlicht kost ergens rond de 40 euro meende ik.
Als je het op de niet officieële manier doet en een suzuki knipperlicht koopt op marktplaats kun je klaar zijn in 4minuten en voor minder dan 10 euro. Dan laat je het steeltje zitten, en dan trek je de fitting door de behuizing en verwisseld deze voor de andere.
Gr. Chiel
Rene
Berichten: 246
Lid geworden op: zo 24-03-2013, 20:30
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650

Re: kosten vervangen knipperlicht

Bericht door Rene »

Knippertje kost ca E29 online, vervangen is 10 minuten werk. (bij een DL650 K9 tenminste)

Mat 30 min arbeid zou het misschien kloppen - maar dan was het geen briljante monteur.
Volgende keer zelf doen - stelt niets voor. :duim:

(ik heb het al een paar keer gedaan - don't ask :o) )
Francien

Re: kosten vervangen knipperlicht

Bericht door Francien »