Luchtfilter en achterste bougie vervangen

Plaats reactie
Evberkel

Luchtfilter en achterste bougie vervangen

Bericht door Evberkel »

Hallo techneuten onder ons.

Is het mogelijk om het luchtfilter en de achterste bougie te vervangen door de tank te lichten i.p.v. te verwijderen?

Ps de zoekfunctie bied niet het juiste antwoord...

Gr Edwin
Evberkel

Re: Luchtfilter en achterste bougie vervangen

Bericht door Evberkel »

Never mind!

Topic Kappen demonteren bied de oplossing, de tank verwijderen is minder werk dan ik dacht :D

http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=7566.0

Gr Edwin
Laatst gewijzigd door Iron Horse op wo 21-01-2015, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Externe links a.u.b. tussen URL tags [url]externelink[/url] plaatsen!
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: Luchtfilter en achterste bougie vervangen

Bericht door Soesko »

Toevallig heb ik dat laatst gedaan. Tank moet er helemaal af, maar ik kwam tot de ontdekking dat daarvoor alleen de twee kapjes bij het zadel verwijderd hoeven te worden. Alle andere kuipdelen kunnen blijven zitten (op het zwarte kapje aan de voorzijde van de tank na), al moet je de boutjes er wel uithalen om ze iets naar buiten te kunnen trekken. Het demonteren van de kappen is overigens bij de K-modellen niet heel veel werk, maar ook niet heel leuk.
Evberkel

Re: Luchtfilter en achterste bougie vervangen

Bericht door Evberkel »

Top! Dank je voor de tips!
Evberkel

Re: Luchtfilter en achterste bougie vervangen

Bericht door Evberkel »

Soesko schreef:Toevallig heb ik dat laatst gedaan. Tank moet er helemaal af, maar ik kwam tot de ontdekking dat daarvoor alleen de twee kapjes bij het zadel verwijderd hoeven te worden. Alle andere kuipdelen kunnen blijven zitten (op het zwarte kapje aan de voorzijde van de tank na), al moet je de boutjes er wel uithalen om ze iets naar buiten te kunnen trekken. Het demonteren van de kappen is overigens bij de K-modellen niet heel veel werk, maar ook niet heel leuk.
Vandaag de bougies en luchtfilter vervangen, de tank verwijderen ging goed dankzij je tips! Was zo gebeurt eigenlijk. Nog bedankt.

Gr Edwin
Soesko
Berichten: 456
Lid geworden op: zo 08-02-2009, 20:29
Mijn motor is een: Suzuki: V-strom DL 650, GSX600f, GSX750E, Kawasaki: Z1000SX

Re: Luchtfilter en achterste bougie vervangen

Bericht door Soesko »

Mooi dat het gelukt is. Als je de zijkappen demonteert win je idd nogal wat tijd en als je de tank dan ook nog eerst bijna leeg rijdt alvorens deze te demonteren stelt het helemaal niet veel meer voor.
Plaats reactie