Inhoud standaard gereedschapset

Plaats reactie
Joey117

Inhoud standaard gereedschapset

Bericht door Joey117 »

Mijn vstrom is helaas niet voorzien van de standaard gereedschapset. De vorige eigenaar zal deze zelf gehouden hebben.

Ik heb gezocht in de handleiding en op dit forum, maar ik kon nergens een fatsoenlijk antwoord vinden op de vraag: "wat zit er in de suzuki gereedschapset". Een aantal amerikaanse forums hebben wel wat antwoorden, maar dat zijn sets die ze zelf hebben samengesteld (waarbij sommige een tikkeltje overenthousiast zijn geworden).

Kan iemand hier mij vertellen wat er in de standaard gereedschapset hoort, zodat ik onderweg eventuele kleine problemen zelf kan oplossen?
J-K
Berichten: 316
Lid geworden op: za 14-06-2014, 12:48
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 2017 geel.

Re: Inhoud standaard gereedschapset

Bericht door J-K »

Joey als ik jou was belde ik gewoon even naar een suzuki dealer en die kan je er antwoord op geven.
Ik heb een 650 van 2014 en weet niet of de inhoud hetzelfde is.
Verder kun je trouwens proberen bij bv boonstra motorsloperij een setje te krijgen.
Groeten Jaap.
Joey117

Re: Inhoud standaard gereedschapset

Bericht door Joey117 »

@J-K, bedankt voor de tip.
Ik dacht dat alle vstroms dezelfde set aan boord zouden hebben. Een setje op de sloop is misschien wel de makkelijkste optie.
Gebruikersavatar
Framomile
DL1000 berijder
Berichten: 926
Lid geworden op: zo 01-02-2009, 17:05
Mijn motor is een: Dl 1000 zwart dec 2017
Woonplaats: Purmerend

Re: Inhoud standaard gereedschapset

Bericht door Framomile »

Hoi Joey,

Heb 3 verschillende stroms gehad (K8,L2,L4) maar volgens mij zit er niet zo heel veel verschil in de setjes. Het stelt niet zo heel veel voor maar is misschien net genoeg om je even te redden.
Zitten voor zover ik kan herinneren wat imbus en pijp sleutels in, een eenvoudig tangetje en een platte en kruiskop schroevendraaier. Als ik er aan denk zal ik de complete inhoud eens netjes fotograferen voor je, dan weet je de inhoud van een 1000 L4 in ieder geval. Misschien willen medestromers met de andere types motoren dat ook wel doen, best grappig.

Gr Franc
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Inhoud standaard gereedschapset

Bericht door Iron Horse »

Bij Boonstra een gebruikt setje voor € 30 op Marktplaats. Veel geld voor een beetje pisbakkenstaal, want die standaardsetjes zijn meestal van de goedkoopste kwaliteit. Ik neem aan dat er nog meer in het hoesje zit want dit lijkt me wel erg weinig.

Afbeelding

Er staat al meer van op het net. De standaard "WEE" travel tool kit.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie