Voordelige accu aanbieding.

draadjes, lampjes
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7543
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Voordelige accu aanbieding.

Bericht door Iron Horse »

Voor wie in het Brabantse woont of wie er toevallig van de week rondrijdt. Deze week zijn bij Van Cranenbroek zowel de YTX 12-BS voor de 650 als de YTX 14-BS voor de 1000 gunstig geprijsd in de aanbieding. Onderhoudsvrije accu's. Ik heb er zelf wel eens eentje voor de auto gehaald. Ik weet niet wat de kwaliteit van deze motoraccu's is. Maar mijn ervaring is dat bepaalde dingen van gelijke kwaliteit of soms zelfs hetzelfde merk bij VC aanzienlijk goedkoper kunnen zijn.

De accu voor de 650 komt op € 30,95 en de accu voor de 1000 komt op € 33,95. Dus heb je twijfels over je huidige accu of wil je er gewoon eentje achter de hand hebben dan is dit misschien wel een goed moment.
Zie het weekkrantje. Moet je er speciaal voor gaan rijden dan kun je beter eerst even bellen om te vragen of ze hem nog hebben en eventueel even apart laten zetten. Anders rij je misschien voor niks. Zie hun website voor de diverse vestigingen (ook in België) en telefoonnummers.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie