Groot Licht (Sein Licht) werkt niet

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Poppelappel

Groot Licht (Sein Licht) werkt niet

Bericht door Poppelappel »

Hallo
Tot mijn verbazing deze week bij het inschakelen van grootlicht tijden het rijden met schakelaar op het stuur gaan mijn lampen uit met het inhaal schakelaar ook niets
Geen grootlicht meer
lampen zien er normaal uit en het lijkt me sterk dat ze allebei kapot zijn ik heb de zekering gecontroleerd en om gewisseld nog niks iemand
een idee of ervaring met dit euvel vorige week deed ie het nog goed
alvast bedankt
Whisper

Re: Groot Licht (Sein Licht) werkt niet

Bericht door Whisper »

controleer toch je lampen maar, grote kans dat ze tegelijk stuk zijn gegaan, ze worden ook tegelijk geplaatst, dus het zou eventueel kunnen.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Groot Licht (Sein Licht) werkt niet

Bericht door Iron Horse »

Dit soort lampen heeft inderdaad een bijna exacte levensduur. Zelf ook meegemaakt dat (bij de auto) de 2 koplampen op hetzelfde moment of binnen enkele dagen de geest gaven. Aan de andere kant is dat meestal het dimlicht en niet het grootlicht want die branden in verhouding veel minder. De schakelaar en de passeerknop hebben 1 draad gemeenschappelijk de Y/BL geel met blauwe ader. Als het de lampen niet zijn zou ik die eens nalopen.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Poppelappel

Re: Groot Licht (Sein Licht) werkt niet

Bericht door Poppelappel »

Hoi
Alvast bedankt voor de reaktie ik ga op onderzoek uit il laat het nog weten
mvg
Poppelappel

Re: Groot Licht (Sein Licht) werkt niet

Bericht door Poppelappel »

Hoi
ik weet niet wat ik heb gedaan maar het doet het weer deze winter ff de stekkertjes nalopen en met contact spray inspuiten
ik denk dat het contact geoxideerd was
bedankt voor de reakties
Whisper

Re: Groot Licht (Sein Licht) werkt niet

Bericht door Whisper »

owh, dat is wel heel appart... nou, maar hopen dat ook niet je dimlicht ooit maar is uitvalt tijdens het rijden :bye:
Plaats reactie