stekkertje achter radiator

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Spdfrk

stekkertje achter radiator

Bericht door Spdfrk »

hallo iedereen

even wat vragen over het losse stekkertje die achter de radiator verstopt zit:

- Hoe kom ik het makkelijkste bij dit stekkertje?

- kan ik hier eventueel me xenon en handvat verwarming samen op aansluiten?

- is deze aansluiting al gezekerd?

- en wat voor soort stekkertje zit eraan zodat ik een contra stekkertje kan bestellen...

Ik hoor het graag.

Mvg

Michel
Gebruikersavatar
S-stam
DL650 berijder
Berichten: 39
Lid geworden op: do 09-07-2009, 09:32
Mijn motor is een: Witte Suzuki V-strom DL 650A Adventure.
Woonplaats: Baarlo (Lb.)

Re: stekkertje achter radiator

Bericht door S-stam »

Hoi "spdfrk"

Met één vraag kan ik je wel helpen... (iig als 't om een <2012 model V-strom gaat)
De contra stekker die ik gebruikt heb, is de Wire, Horn Lead (36852-06G00). Een kort kabeltje, wat ook aan je claxon zit.
Één stekker knip je eraf, en de andere helft soldeer je aan je kabelboom.

Een losse stekker met de bijbehorende knijp contacten heb ik niet kunnen vinden...

Succes!
Sander.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: stekkertje achter radiator

Bericht door Iron Horse »

Als je even de zoekfunktie had gebruikt dan kom je dit onderwerp meermaals, zelfs bij herhaling tegen :roll: . Maar goed, het contrastekkertje is inderdaad dezelfde als de claxon stekker. Peperduur stukje draad met 2 stekkertjes, maar het werkt wel zo gemakkelijk. En verder kun je er alles op aansluiten en is hij gezekerd, maar natuurlijk wel met een maximum. Ga daarom op zeker en zet er altijd 1 of meerdere relais' op aangesloten die het schakelwerk doen en de grote stroom direct (gezekerd) van de accu afhalen. Bij alleen handvatverwarming is dat niet nodig dan voldoet de standaard aansluiting. En hoe je erbij komt? Gewoon gepiel achter de radiator tot je het stekkertje uit de omhulling kunt lossnijden als hij niet loshangt, wat dus meestal nodig is. Foto's staan bij handvatverwarming. Wel de oudere berichten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: stekkertje achter radiator

Bericht door PRE »

Ik heb net 15 pagina's (onderwerp handvatverwarming) en 3 pagina's (onderwerp stekkertje) doorgezocht voor een foto van de locatie van de handvatverwarmingstekker achter de radiateur... ik kan niets vinden... :(

En ik kan de stekker ook niet vinden... heeft iemand een linkje naar het juiste topic?
Spdfrk

Re: stekkertje achter radiator

Bericht door Spdfrk »

Even de linker kappenset erafhalen
Op je kont gaan zitten en kijken zo heb ik hem
Ook gevonden op de foto staat het ook niet duidelijk
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: stekkertje achter radiator

Bericht door Iron Horse »

De foto's uit dat onderwerp zijn niet meer te vergroten. Maar aangezien ik weet waar ze staan heb ik er even een grotere van geplaatst.

Afbeelding

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
PRE
EX- V-Strom berijder
Berichten: 53
Lid geworden op: ma 18-04-2011, 17:07
Mijn motor is een: ST1300

Re: stekkertje achter radiator

Bericht door PRE »

Ik vind het fantastisch! Bedankt, kan het echter zijn dat mijn DL 650 ABS van 2009 qua elektronica anders in elkaar zit? Hoe ik de foto's ook draai, ik zie er niets in dat op mijn 650 lijkt...
Gebruikersavatar
DutchHornet
Berichten: 83
Lid geworden op: wo 06-06-2007, 19:39
Mijn motor is een: BMW RNine T Scrambler
Woonplaats: Papecity

Re: stekkertje achter radiator

Bericht door DutchHornet »

Bij de dl650K8 zit het stekkertje zo ver weg dat ik maar gewoon de kabelboom aan de zijkant open gemaakt heb en de adera daar op heb aangesloten. Ik heb Daytona's maar in de start stand krijg je blaren op je handen :)
Plaats reactie