Geen Beeld, geen geluid!!

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Biker

Geen Beeld, geen geluid!!

Bericht door Biker »

:oops: Gisteren tijdens een toertocht lekker een terrasje gepikt, na het nuttigen van de lunch en het nodige vocht wilde wij met ons cluppie weer wegrijden. Bij mijn strom aangekomen ontdekte ik mijn stomheid! Het contact stond nog aan, duss ook het licht, en ook mijn navigatie (garmin) had ik niet uitgezet. Het gevolg: een lege accu!!! Balen met 30 graden motorpak aan enz. probeerden we hem aan te duwen maar dat lukte dus echt niet. Dan maar startkabels en jawel het vertrouwde geroffel kwam weer ten gehore. We hebben een uur op het terras gezeten en in die tijd heeft hij de accu dus leeggetrokken. Dat gebeurt me niet nogeens :idea:
Strommie

Bericht door Strommie »

Ja, dat zijn vervelende dingen, die ons allemaal wel eens overkomen (zijn) :!: :?
Ik denk echter dat je een V-Strom, voorzien van katalysator, in principe altijd moet proberen op-te-starten met startkabels (..... alleen; wáár haal je die vandaan in de 'rimboe'?), omdat aanduwen de 'kat' om zeep helpt, doordat er onverbrande benzine(dampen) in je 'kat' komt.

8) motor-groet
Scottie

Bericht door Scottie »

In een eerdere posting/onderwerp op het forum waren we volgens mij al tot de conclusie gekomen dat aanduwen niet zou gaan werken.
Dit omdat de injectie gebruik maakt van druk om benzine in te spuiten, de druk wordt door een pomp opgebouwd..... en die zal niet draaien zonder stroom. De ontsteking zou nog wel moeten lukken)

De Cat kan er inderdaad niet goed tegen...
Met mijn Remus demper zou ik er niet zo wakker van liggen.... :D
De kat hangt aan de muur geschroeft....
Strommie

Bericht door Strommie »

De kat hangt aan de muur geschroeft....


..... ah, wát zielig ...... geef je hem/haar nog wel geregeld te eten en te drinken :D

'' off-topic': Bedankt nog Scottie voor het meedenken over het 'olie-probleem'.
Wél raar dat het olie-nivo 'goed' is, en dat het al vanaf het begin zo is, maar ik denk toch dat het 'daar' gezocht moet worden.
Zal daar in dat topic uitsluitsel over geven, als ik v.d. week bij de dealer ben langsgeweest!
Plaats reactie