Reservevoorraad

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Dennis013

Reservevoorraad

Bericht door Dennis013 »

Om een zekere reservevoorraad onderdelen te hebben voor lange tochten wil ik eigenlijk het volgende weten.

1) Welke zekeringen zitten er allemaal in de strom??

2) Welke lampjes zitten er allemaal in de strom ??

Hoop dat iemand me kan helpen, zult altijd zien dat de zekering die je niet bij hebt kapot gaat.
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Re: Reservevoorraad

Bericht door Dyrck »

Zekeringen:
Trek even het kapje van de zekeringhouder en kijk even wat er in zit.
Ik heb zelf altijd zo'n noodsetje bij me: 30A, 20A, 2x 15A, 2x 10A, 2x5A. in een plastic zakje, onder het zadel.
In geval van nood heb je dan altijd genoeg bij je om het eerste tankstation te kunnen halen.

Lampjes:
Neem in ieder geval een extra rem-/ achterlampje mee en een knipperlichtlampje.
Andere lampen kun je overal kopen en je bent niet strafbaar als je met 1 kapotte koplamp rijd.
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Re: Reservevoorraad

Bericht door RvGS »

Dennis,
Kijk even in het onderhouds- en informatie boekje wat je, als het goed is, bij de motor hebt gekregen en hoort, hier staan alle relevante dingen in die je gesteld hebt in je openingsbericht.

It''s se simple . . . :o)
Groet, Robert |
Dennis013

Re: Reservevoorraad

Bericht door Dennis013 »

BlackstromNL <--> RvGS schreef:Dennis,
Kijk even in het onderhouds- en informatie boekje wat je, als het goed is, bij de motor hebt gekregen en hoort, hier staan alle relevante dingen in die je gesteld hebt in je openingsbericht.

It''s se simple . . . :o)
Lees de handleiding meestal om te kijken wat ik fout heb gedaan ipv vooraf (Typisch Nederlands :lol: ) maar zou idd geen kwaad kunnen om dat vooraf eens een keer te doen :schater:
Plaats reactie