LED Achterlampjes?

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Pierpower
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 24-10-2007, 20:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A

LED Achterlampjes?

Bericht door Pierpower »

Hallo,

Heeft iemand ervaring met LED achterlampjes die je in de gewone fitting draait? Dus alleen de lampjes vervangen en niet de hele unit?

Geven deze meer licht dan de gloeilampjes, want daar gaat het mij met name om.

Waar zijn deze te koop?


Bedankt,

Pier
DL650A-SE
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door Patrick8888 »

Deze LED lampen kan je gewoon bij een automaterialen zaak halen. Het beste koop je een lampje waarop 13 leds zitten, deze straalt mooi in je refector waardoor je achter goed "gevuld" is met licht. Heb zelf leds in de achterlichten zitten van de Peugeot. In de V Strom moeten ze nog komen......nog even wachten...de 25ste kan ik hem ophalen... :D :D ...zucht nog anderhalve week..... :cry: :cry: :cry:

Geven ze meer licht dan een gloeilamp...1 led niet, maar met meerdere geven ze gewoon net zoveel, of iets beter, licht dan de gloeilamp. Belangrijker is dat ze minder stroom verbruiken en langer mee gaan. Mits je een goede kwalitiet koop...

Kies wel voor leds die een rode kleur uitstralen. Neem je witte dan krijg je een beetje rozig achterlicht. :shock:
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Pierpower
Berichten: 90
Lid geworden op: wo 24-10-2007, 20:37
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door Pierpower »

Bedankt!
Heb je hier toevallig een foto van?
Wat waren de kosten trouwens?
Welke zaak te koop bijvoorbeeld?

Thanks,\!

Vanavond weer een rondje knallen, mijn banden moeten op... 8)
DL650A-SE
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door TT-Strom »

Patrick8888 schreef: Kies wel voor leds die een rode kleur uitstralen. Neem je witte dan krijg je een beetje rozig achterlicht. :shock:
Das wel wat voor Joskestiller dan, alleen jammer dat ie met vakantie is en ze nu niet kopen kan!!! :schater:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Gebruikersavatar
Patrick8888
Berichten: 200
Lid geworden op: za 04-07-2009, 19:31
Mijn motor is een: Zwarte DL 650 van 2004
Woonplaats: Sint Annaland

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door Patrick8888 »

Kosten van deze lampjes zijn ongeveer 12 euro. Kijk eens op http://www.autostyle.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daar kan je vast wel een dealer bij je in de buurt vinden.

De foto's:
All the things we seem to understand are like footprints in moving sand.
There's no teacher who can teach us anything new, he can only teach the things we already knew.
Ed Jonkmans

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door Ed Jonkmans »

Joske zal zo'n lampjes wel halen bij z'n dealer. Jacqmaer verkoopt ze immers ook. (zo vertelde Fons me daarstraks)
Maar op dit moment is Joske Oostenrijk (dacht ik onthouden te hebben) aan't verkennen op z'n zwart strijkijzer.
Grtz
Ede
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door TT-Strom »

Ed Jonkmans schreef:Maar op dit moment is Joske Oostenrijk (dacht ik onthouden te hebben) aan't verkennen op z'n zwart strijkijzer.
Grtz
Ede
Das de beste omschrijving die ik tot op heden ooit heb gehoord van een DL1000, waarvoor dank!! :worship: :worship:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Ed Jonkmans

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door Ed Jonkmans »

Graag gedaan hoor !
Jo(ske) zal me voor deze uitspraak eeuwig dankbaar zijn ! Zonder twijfel !
Grtz
Ed
FrenkieNL

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door FrenkieNL »

BerkRod schreef:
Ed Jonkmans schreef:Maar op dit moment is Joske Oostenrijk (dacht ik onthouden te hebben) aan't verkennen op z'n zwart strijkijzer.
Grtz
Ede
Das de beste omschrijving die ik tot op heden ooit heb gehoord van een DL1000, waarvoor dank!! :worship: :worship:
(even off-topic; wat ik ook een prachtige uitdrukking vond; als je Strom een schuiver heeft gemaakt, dan "slaapt" ie. Check de foto's ) :schater:
Jokapo

Re: LED Achterlampjes?

Bericht door Jokapo »

OUCH zo zie ik mn strommeke toch liever niet
Plaats reactie