Kabelboom.

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Remko

Kabelboom.

Bericht door Remko »

D'r moet een stukje van de kabelboom van mijn Dl650 vernieuwd worden. Net het stukje wat verantwoordelijk is voor het ABS gebeuren. Al een paar keer contact gehad met NIMAG hierover, geen probleem, kreeg ik te horen. Inleveren bij de Dealer en die besteld dan gewoon onder garantie het bosje koperdraad en de stekkers.

Vorige week vrijdag mijn brommer naar Hippo gebracht.
Gisteren kreeg ik te horen dat het minimaal VIER WEKEN ging duren voordat het spul binnen was. Kon ook nog wel langer duren, volgens Edwin van MP Hippo.

Ik voel me eigenlijk een beetje genaaid door NIMAG. Mij verzekeren dan een en ander goed en snel gerepareerd gaat worden, alleen heeft NIMAG, de EUROPESE IMPORTEUR van SUZUKI, de touwtjes niet in huis en moeten ze nog in elkaar gedraaid worden in een of ander lage lonen land.....

Ik zal blij zijn als mijn brommert uit de garantie is en ik voor dat soort dingen niet meer op dergelijke ^%$#%^%^# ben aangewezen.


:evil:
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Re: Kabelboom.

Bericht door TT-Strom »

en in de tussentijd kun je wel rijden, leenfiets, of je eigen fiets?

valt me wel vaker op, dat hele simpele dingen niet op voorraad zijn bij importeurs van meerdere merken.
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Remko

Re: Kabelboom.

Bericht door Remko »

BerkRod schreef:en in de tussentijd kun je wel rijden, leenfiets, of je eigen fiets?


Hobbel wel weer op mijn eigenfiets rond. MP Hippo en de meeste andere dealers zijn er, denk ik, niet blij mee als ze voor zo'n lange periode een leenfiets kwijt zijn
Plaats reactie