Stekkertje onder zadel?

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Fred

Stekkertje onder zadel?

Bericht door Fred »

Op mijn KL4 1000 zit er aan de linkerachterkant onder het zadel een stekkertje dat is afgedekt met een kapje. Er komen 4 draden toe. Kan iemand me vertellen wat de bedoeling is van het stekkertje, want volgens mij kan er iets op worden aangesloten maar ik vind er niets over terug in de gebruikershandleiding?
Fred

Bericht door Fred »

Komaan hé gasten, weet dat nu niemand???????
Blueberry

Bericht door Blueberry »

tuurlijk wel, is voor het afstellen van je injectie via een computer

Bleuberry
Strommie

Bericht door Strommie »

.....ik zal eens gaan zoeken in het 'digitale boek', en als ik 'm gevonden heb, krijg je een serieus antwoord :wink:
Laatst gewijzigd door Strommie op vr 17-02-2006, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Strommie

Bericht door Strommie »

O.K. 'the President' Bleuberry, heeft gezorgd dat ik géén zoekwerk meer heb, ha, ha :lol:

....gaan we samen nog een 'motorprogramma' maken met onze gebundelde ideeën :)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Bedoel je deze, waar nu het maintenance-schakelaartje (TOOL) op is aangesloten?

Afbeelding

Als dat zo is, dan is die (o.a ?) voor het uitlezen van de error codes. Zie blz. 15 hoofdstuk 4. Er wordt alleen maar een schakelaartje op aangesloten. Kan zijn dat hij meerdere functies heeft, maar dat heb ik (nog) niet in detail bekeken.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

Neen Rob, het stekkertje is wit en vierkant en is afgeschermd met met verwijderbaar kapje. Het zit tussen de linker buitenkap en het gereedschapsbakje (je kan het er ook niet tussenuithalen, de draden (4 stuks) zijn niet lang genoeg)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Oke, dat heb ook weleens gezien, denk ik, dat is lijkt me het stekkertje waarover een modificatie wat betreft de plaatsing bestaat. Een foute fabrieksmontage bij sommige modellen. Waar die voor dient weet ik ook (nog) niet. Mogelijk voor het aansluiten van het derde remlicht? Nee, geen idee.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

nu weet ik hog altijd niet hé, maar toch bedankt. Ik denk ook dat het voor ne haardroger is. (fohner voor de noorderburen)
Strommie

Bericht door Strommie »

.....ha, ha .......; Had je dealer (doorverkoper :wink: ) je dat niet verteld, toen je motor ging ophalen :?:
Wáár moet je anders in 'Hemelsnaam', de bijgeleverde föhn (haardroger) op aansluiten :shock: :? ....... :lol: :lol: :lol:
Fred

Bericht door Fred »

Strommie schreef:.....ha, ha .......; Had je dealer (doorverkoper :wink: ) je dat niet verteld, toen je motor ging ophalen :?:
Wáár moet je anders in 'Hemelsnaam', de bijgeleverde föhn (haardroger) op aansluiten :shock: :? ....... :lol: :lol: :lol:
volgens mijn dealer is het voor ne caravan (camper) aan te hangen. :lol:
Blackbird

Bericht door Blackbird »

:D :D Oftewel een "sleurhut". :P :P
Ruben

Bericht door Ruben »

voor zover ik weet kun je een schakelaar aansluiten waarmee je de centrale unit van de motor in de 'dealermode' zet. Je kunt dan een bepaalde sensor (TPS, die geeft de positie van de 'gasschuif' door, staat tussen haakjes want we hebben geen gasschuif maar je weet dan wat ik bedoel) afstellen en errorcodes aflezen met behulp van het display van je dashboard.
Je kunt de boel ook doorlussen met een paperclip (op een '02 en '03 DL, vanaf de 04 is de connector gewijzigd en ik weet niet of je het dan ook kan doen), dat scheelt je weer de aanschaf van een speciale schakelaar.

Ruben
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Maar dat was de vraag niet :wink: want dat had ik ook al als suggestie geopperd, het gaat om het stekkertje linksachter bij het zadel naast het gereedscapvakje en niet onderstaande zoals ik al eerder aanhaalde.

Deze is het dus NIET.

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Fred

Bericht door Fred »

Weet het ondertussen, heb een werkplaatshandboek kunnen bemachtigen. Tis om de injectie bij te stellen.
Biker

Bericht door Biker »

Dat zij bleu berry toch al :!:
Titoturbo

Bericht door Titoturbo »

Tsja na afgelopen zaterdag had ik het je kunnen vertellen...Ben bij Hoegee geweest (toppertjes hoor!!)...Op de stekker wordt een kastje aangesloten waarmee de computer unit geprogrammeerd (ECU) wordt...

uhh...of zoiets...
Plaats reactie