Nikko G-Pack

draadjes, lampjes
Plaats reactie
slootroad

Nikko G-Pack

Bericht door slootroad »

Beste Strommers,
Via de Belgische marktplaats (Kepaza) ben ik aan een set Laser Duo-Tech dempers voor mijn DL100 gekomen. Hierbij 'kreeg' ik van de verkoper zogenaamd G-Pack van Nikko Racing! Op het forum kom staan er (nog) geen berichten en/of ervaringen. Tot vorige week had ik er nog niet over gehoord, even onderzoekje gedaan. Mijn dealer kende het wel en zei dat dit geen kwaad. Zie beschijving Nikko site hieronder. Mijn ervaring FANTASTISCH een hele andere motorfiets >>>direct (nog) meer kracht onderin het toerengebied en de twin loopt heel gemakkelijk en vloeiend naar de 8000+ toeren (anders met wat moeite). Kosten v.a. 139 euro (zonder 200km unlimiter). Geen ervaring met een DL650?

Groet John

--- info Nikko ---
Door strenge milieu en geluidseisen hebben steeds meer motorfiets fabrikanten hun motorin 2de en 3de versnelling zo geprogrammeerd dat de onsteking,uitlaatklep en injectie in deze versnellingen minder vermogen produceren.Hierdoor zijn de motoren stiller en voldoenaan de strenge milieu normen.

*De G-PACK gaat dit programma dusdanig beinvloeden,zodat de motor het vermogen gaat leveren zoals het origineel bedoeld was.De enige manier om deze beperking weg te halen is met een G-PACK.

*Een G-PACK is altijd te gebruiken in combinatie met andere tuningsmodules : o.a powercommander,TFI,nikko injection adjuster.

*Werkt in de 2de en 3de versnelling

*Montage is zeer eenvoudig

*Over3 modules heffen de 300 km/h snelheidslimiet op
Blueberry

Re: Nikko G-Pack

Bericht door Blueberry »

Heb ik al een jaar of twee, hiervoor de TRE van Ivan uit de USA gehad, zijn een stuk of 6 fabrikanten van dit speeltje.

Recept: Nikko, K&N filter en een Snel uitlaatsysteem (Bijvoorbeeld Bosdemper of Lazer) en ook nog eens laten tunen (afregelen door bijvoorbeeld Hoegee)

Gevolg: eerste en tweede versnelling gas open en op het achterwiel weg.

Staat op het forum nog veel meer order "G-Pack" alle voor en tegenstanders.

Wil je het hele verhaal niet lezen, conclusie: wil je echt hard koop een Hayabusa.

Blueberry
Plaats reactie