Knipperlichten

draadjes, lampjes
Gesloten
Gast

Knipperlichten

Bericht door Gast »

Ik ben op zoek naar knipperlichten die in de luchtstroomopeningen kunnen aan de voorkant van de fiets. Ik heb ze eens gezien op een engelse site maar is dat ook leverbaar in Nederland? Ik heb tevens een probleem met mijn saftylichts in combinatie met mijn alarm. Wie oh wie heeft de oplossing? :idea:
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5099
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

Hoi Batrunner,

welkom op ons forum!!!
Leuk dat je je hebt aangemeld bij deze 'club' van Strommers :lol:
Helaas kan ik je niet verder helpen met je vragen........maar er zijn vast wel mede strommers die dat wel kunnen :P
Veel veilige kilometers toegewenst :!: :!:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
Biker

Re: Knipperlichten

Bericht door Biker »

batrunner schreef:Ik ben op zoek naar knipperlichten die in de luchtstroomopeningen kunnen aan de voorkant van de fiets. Ik heb ze eens gezien op een engelse site maar is dat ook leverbaar in Nederland? Ik heb tevens een probleem met mijn saftylichts in combinatie met mijn alarm. Wie oh wie heeft de oplossing? :idea:
Het is wel een onderwerp op de verkeerde plaats maar toch.

Wat betreft je problemen met de safetylights in combinatie van je alarm. Ik heb zelf ook SL op 2 motoren gehad en het is een systeem dat erg goed werkt maar wel storingsgevoelig is er zijn diverse trucks om het een en ander te omzeilen. Als je zulke specifieke vragen hebt moet je die stellen aan Richard Mayer, dit is de uitvinder van die dingen en verkoopt ze ook. Ik heb geen tel. nr. maar als je een berichtje stuurt via hun website http://www.safetylights.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dan komt het wel aan. Succes ermee!!
Blueberry

Bericht door Blueberry »

ha batrunner,

Ik heb dezelfde vraag : Kijk onder o.a.

Verlichting/elect > knipperlicht vervangen of
Off topic >Vstrom gallery, hier staat wat wij zoeken op een amerikaanse foto-site

bleuberry
Gesloten