Nieuwe knippers DUUUUURRRRR

draadjes, lampjes
Plaats reactie
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Nieuwe knippers DUUUUURRRRR

Bericht door TT-Strom »

Net de nieuwe knipperlichten voor gehaald ivm de val opzij van de standaard.

Toen ik ze zaterdag bestelde, wisten ze zo niet wat die kosten, maar zou wel meevallen, dus maar besteld.

Net opgehaald: 40 EURO per stuk!!!!! Dus ben 80 EURO kwijt voor een rechter en linker knipperlicht (rechter zat scheurtje in, was niet door de val kapot gegaan, maar dacht, vervang die ook maar meteen)

Als ik dit geweten had, had ik andere knippers erop gezet, van booster heb je ze voor 20 EURO per setje.

Iemand die kan bevestigen dat de originele zo belachelijk duur zijn, of ben ik afgezet.... :shock:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Furiousz

Bericht door Furiousz »

Waarom heb je niet eerst even op internet gekeken dan? 80 euro is inderdaad belachelijk veel geld voor 2 knippers!

[edit]

Ik zou ze ZSM terug brengen!!!!!! Ik vind ze net op ebay voor 29 euro :shock:
Blueberry

Bericht door Blueberry »

heb zelf LED knippers, als je wilt kun je voor een stuk minder mijn bijna ongebruikte overnemen.

Groet,

blueberry
Gebruikersavatar
Peterzeeland
KLV1000 berijder
Berichten: 848
Lid geworden op: za 12-08-2006, 10:32
Mijn motor is een: KawasaKickX KLV 1000
Woonplaats: Vlissingen-ZL

Bericht door Peterzeeland »

jaja, 43 euro, uit mijn hoofd :shock:
simpel om laten vallen, ken ik.
CX500-SR500-XT500-R75/7-V65SP-R100RS-GuzziSP2-FJ1200-ex-KLV-Strom!... Triumph Sprint 900... BMR R100
Dgr

Bericht door Dgr »

Die zou ik mooi terugbrengen met de boodschap dat ze niet passen :lol:
Hansvstrom

Re: Nieuwe knippers DUUUUURRRRR

Bericht door Hansvstrom »

Ja man, niet leuk meer, wat ik je al vertelde ik lag plat bij Motoport Rotterdam, alles is daar opgebroken en wat bestraat was lag vol met fijn grind, ik start en wil weg rijden, zet het linker pootje nog aan dek en voel em zo door het grind weg glijden, eeeeen ja hoor plat. Schade L.knipperlicht- beschemkap handvat- koppelingshendel-spiegel-lichte schade kuipblokje- en een hele grote deuk in m,n ego. Lag ik voor paal.
Dinsdag zijn de onderdelen binnen, ben benieuwd, als ze die prijzen zoals bij jou handhaven moet ik me Strom verkopen hehe(ech niee). :schater:
TT-Strom
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1247
Lid geworden op: vr 07-12-2007, 20:32
Mijn motor is een: BMW R1200GS Adventure
Woonplaats: Assen

Bericht door TT-Strom »

Ik las je mail....drama!

Ik heb inmiddels de nieuwe knippers toch maar gemonteerd, geen zin in gedoe. Afgelopen zondag maar even gedaan in onze loods in Oisterwijk, wel zo makkelijk.
Op de nieuwe knippers zitten witte glaasjes, wat ook wel mooi staat bij een zwarte strom.
Gelijk de valbeugel bijgewerkt met zwarte lak, dus alles is weer top.

Mocht iemand nog 2 witte knipperglaasjes hebben liggen voor de achterknippers, houd ik me aanbevolen. Heb nu witte knippers voor, gele achter, ook een leuke combi... :shock:
Wie altijd met beide benen op de grond staat, komt nooit een stap verder.
Hornikx

Bericht door Hornikx »

BerkRod schreef:Ik las je mail....drama!

Ik heb inmiddels de nieuwe knippers toch maar gemonteerd, geen zin in gedoe. Afgelopen zondag maar even gedaan in onze loods in Oisterwijk, wel zo makkelijk.
Op de nieuwe knippers zitten witte glaasjes, wat ook wel mooi staat bij een zwarte strom.
Gelijk de valbeugel bijgewerkt met zwarte lak, dus alles is weer top.

Mocht iemand nog 2 witte knipperglaasjes hebben liggen voor de achterknippers, houd ik me aanbevolen. Heb nu witte knippers voor, gele achter, ook een leuke combi... :shock:
Witte glaasjes kun je bij MotorCentrum Rijen los kopen. Kosten iets van 15 euro per 2, incl 2 oranje lampjes.
Nero

Bericht door Nero »

Je hebt nèt iets minder dan de reguliere prijs betaald.
Tja,... als je het echt goedkoop wil houden koop je best after market spullen,... maar persoonlijk denk ik niet dat 40 euro te veel is voor een Strom knipper. Het enige dat je de verkoper kan aanwrijven is dat hij je niet op voorhand kon vertellen wat het zou kosten.
Plaats reactie