zekering handvatverwarming

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Eric@Eric

zekering handvatverwarming

Bericht door Eric@Eric »

Om mijn DL650 2003 is een originele handvatverwarming gemonteerd, echter deze werkt niet.
Voordat ik alle kappen erafsloop, weet iemand waar de zekering van de verwarming zit?? Ik heb in het zekeringkastje gekeken, daar zit rechtsboven een 15A zekering, aangeduid met 'reserve" oid.
Deze zekering is goed, maar ik weet niet of deze van de verwarming is.
Of zit er ergens een zwevende zekering??
Het is nu toch wel erg koud op de motor zonder handvatverwarming, ondanks de kappen voor de handvaten.......

Eric
Remko

Bericht door Remko »

Koud????


:shock: :shock: :shock: :shock:
Richard

Bericht door Richard »

Remko schreef:Koud????


:shock: :shock: :shock: :shock:
Tja, Ik denk dat je op Texel de warmte hebt van de golfstroom en in het oosten van het land hebben ze zwaar te lijden onder de koude afkomstig van het siberische land. :lol:
Blueberry

Stadslicht tipje

Bericht door Blueberry »

Hoi,

Ben zelf nogal gek van ledjes/lampjes enzo.

Was denk ik de eerste die met een LED achterlicht in Nederland rond scheurde.

Nu ontdekt dat er via de bromfiets/scooter winkels LED lampjes zijn voor het stadslicht.
Omdat dit echt een Kl@te klus is om te vervangen, heb ik dit nu gedaan.
Ziet er gelikt uit en gaat als het goed is nooit meer stuk. (zijn er in soort breed en verstralers en ook diverse kleuren voor de echte liefhebber)

Ik heb ze gekocht bij Jarno parts in capelle ad IJssel.
(heeft ook internet shop)

Blueberry
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: zekering handvatverwarming

Bericht door Iron Horse »

Eric@Eric schreef:Om mijn DL650 2003 is een originele handvatverwarming gemonteerd, echter deze werkt niet.
Voordat ik alle kappen erafsloop, weet iemand waar de zekering van de verwarming zit?? Ik heb in het zekeringkastje gekeken, daar zit rechtsboven een 15A zekering, aangeduid met 'reserve" oid.
Deze zekering is goed, maar ik weet niet of deze van de verwarming is.
Of zit er ergens een zwevende zekering??
Het is nu toch wel erg koud op de motor zonder handvatverwarming, ondanks de kappen voor de handvaten.......

Eric
Volgens het elektrisch schema kom ik uit op zekering nummer 5 die ook dienst doet voor de signalering. Dit is een 15 Amp zekering. Hij zit toch wel op de juiste manier bedraad? Dus via het stekkertje achter de radiator zodat de verwarming via het contactslot loopt.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Eric@Eric

Bericht door Eric@Eric »

Bedankt voor het antwoord, Rob.
Zal e.e.a eens controleren.
Eric
Jos

Re: zekering handvatverwarming

Bericht door Jos »

[quote="Iron Horse"][quote="Eric@Eric"]Om mijn DL650 2003 is een originele handvatverwarming gemonteerd, echter deze werkt niet.
Voordat ik alle kappen erafsloop, weet iemand waar de zekering van de verwarming zit?? Ik heb in het zekeringkastje gekeken, daar zit rechtsboven een 15A zekering, aangeduid met 'reserve" oid.
Deze zekering is goed, maar ik weet niet of deze van de verwarming is.
Of zit er ergens een zwevende zekering??
Het is nu toch wel erg koud op de motor zonder handvatverwarming, ondanks de kappen voor de handvaten.......

Eric[/quote]

Volgens het elektrisch schema kom ik uit op zekering nummer 5 die ook dienst doet voor de signalering. Dit is een 15 Amp zekering. Hij zit toch wel op de juiste manier bedraad? Dus via het stekkertje achter de radiator zodat de verwarming via het contactslot loopt.[/quote]

Beste rob,

ik heb me suf gezocht naar het stekkertje voor de handvatverwarming maar ik kan het niet vinden. kun je aangeven waar achter de radiator ik moet zoeken? Ik weet dat ik moet(volgens het schema) zoeken naar een blauw/witte en oranje/groene draad.
ghroet, Jos
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Het is wel even zoeken want hij zit soms behoorlijk verstopt en je moet hem ook deels lossnijden als hij niet goed bereikbaar is. Onderstaand een fotootje dat is gemaakt tijdens een montage, hij zit er dus echt........ ;-)

Afbeelding
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie