batterij leeg hoe klokje in orde zetten

draadjes, lampjes
Plaats reactie
joskedeleeuw

batterij leeg hoe klokje in orde zetten

Bericht door joskedeleeuw »

na een lege batterij staat mijn klokje niet meer juist.
hoe kan ik dit weer in orde brengen? (DL 650)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Handleiding Nederlands blz. 17 of even op het forum de zoekfunctie gebruiken. Dit onderwerp is al tich keer aan de orde geweest.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Stroompje
Forum-moderator - DL1000 berijder
Berichten: 5101
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 14:37
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom 1050 XT (M1-2021)
Woonplaats: Lunteren.

Bericht door Stroompje »

:arrow: en het gebeurt ons allemaal 2 x per jaar dat we de tijd moeten veranderen in zomer/winter tijd........en de knopjes reageren niet altijd echt lekker zo als je verwacht......of ik doe iets niet goed :oops:
Oké....blz 17. :lol: :lol:
Greetings, Heleen. :arrow: Smiling all the way :-)}
joskedeleeuw

Bericht door joskedeleeuw »

probleem is dat ik geen handleiding heb gekregen. mijn dealer zei dat die in het nederlands werd nagestuurd vandaar ....
toch bedankt voor de snelle reakties; ik ga het straks eens uitproberen
ps bestaat de handleiding ook als (pdf-)bestand?
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7554
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Je kunt hier het DL650 werkplaatshandboek in pdf downloaden. Is wel de Engelstalige versie en 21 MB groot. Daar staat ook het onderhoud e.d. in zoals dat in het handboekje staat. Je kunt bij Nimag (Nederland) ook een nieuwe vbestellen, maar daar vragen ze geloof ik 15 Euro voor. Misschien dat ze in België goedkoper zijn? Makkelijker is om even aan een collega V-Strom rijder te vragen die paar bladzijden te kopieren.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Mike Mazout

Bericht door Mike Mazout »

Stroompje schreef: :arrow: en het gebeurt ons allemaal 2 x per jaar dat we de tijd moeten veranderen in zomer/winter tijd........en de knopjes reageren niet altijd echt lekker zo als je verwacht......of ik doe iets niet goed :oops:
Oké....blz 17. :lol: :lol:
Ah ja? Ik merk dat meestal als ik pas vertrokken ben en dan begin ik eraan tijdens het tanken. Heb jij ook zo het idee dat tijdens het "ingedrukt houden van" er ineens zo'n knikje in zit :roll: ? Bij mij lukt het ook nooit van de eerste keer. Meestal begin ik dan aan mezelf te twijfelen, zodanig, dat ik er telkens de handleiding bijneem :?
Och, na een paar keer goed vl*%§@&$ lukt het meestal wel :) . De reacties aan het tankstation :shock: zorgen alleen voor een vrolijke noot achteraf...

Greetz,
Let the good times rolllllll
Mike
Plaats reactie