oranje lampjes 12v/21w

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Killahrooster

oranje lampjes 12v/21w

Bericht door Killahrooster »

Ik heb bij whitelights verleden jaar witte glazen voor mijn 2007 Black Rhino knipperlichten gekocht. Keurig afgeleverd met 4 oranje lampjes. :idea: :idea: :idea: :idea:
Nu wil ik een reserve lampje kopen, maar vinden ho maar.
Oranje lampjes genoeg bij motor dealers, auto dealers, Halfords en noem maar op, alleen...... bij allemaal staan de pinnetjes niet recht tegenover elkaar maar schuin, zeg maar in de stand kwart voor vier terwijl ik kwart voor drie moet hebben. (pins recht tegenover elkaar)
Zijn te bestellen bij whitelights maar met verzendkosten wordt het wat prijzig per lampje.

Wie o wie heeft hier een passend advies. Ik heb al gehoord:
verven met oranje verf verkrijgbaar bij Halfords. :?:
In de knipperlichten iets van de houder af vijlen, :?
De knipperlichten zijn door Suzuki "Chinees" gemaakt, dus geweld gebruiken en verkeerde lampje erin persen :!:

maar ik ben niet gelukkig met deze opties. Dus advies is van harte welkom

Peter
Strommax

Bericht door Strommax »

Zit met hetzelfde probleem en heb er dus de witte lampjes inzitten 8)
Blueberry

Bericht door Blueberry »

Probeer hier eens :

http://www.autostyle.nl/products.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Killahrooster

oranje lampjes 12v/21w

Bericht door Killahrooster »

blueberry schreef:Probeer hier eens :

http://www.autostyle.nl/products.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Blueberry,

bedankt voor de link. Dealers van deze dingen zitten bij mij in de buurt ik ga daar volgende week eens ff kijken of die iets passends hebben.

Ondanks dat blijft het vreemd dat de lampjes niet gewoon overal verkijgbaar zijn, want ik denk niet dat dit soort fittingen specifiek Suzuki zijn.
we zullen het merken

grtn en prettige zondag
Peter
Gebruikersavatar
Willem
DL650 berijder
Berichten: 57
Lid geworden op: ma 18-10-2004, 13:03
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650
Woonplaats: Zwanenburg

Bericht door Willem »

Hoi killahrooster,

Ik heb de oranje lampjes met de goede fitting gewoon kunnen halen bij een automaterialenzaak :
Smaragdlaan 2
2132VX Hoofddorp
Tel: 023 5639944
http://www.rijsbergen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
.

Groet, Willem
Laatst gewijzigd door Willem op wo 23-05-2007, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki GT500, Yamaha XS750, Yamaha XS1100, MZ 250, Honda XL600V, Suzuki DL650 K4 Zwart met voorvorkrubbers, handkappen, kloontje, witte knipperlichtglaasjes, verhoogd zadel etc.
Korsan

Bericht door Korsan »

Bel anders even met Safe Amsterdam, morgen wel gesloten.
Killahrooster

lampjes

Bericht door Killahrooster »

Korsan schreef:Bel anders even met Safe Amsterdam, morgen wel gesloten.
Ben zaterdag bij Motorcentre Amsterdam, voorheen Safe, geweest maar deze konden de lampjes ook niet leveren.

Ga het weekend wel eens in Beverwijk kijken bij Otosam of bij een lokale motordealer misschien dat die wat hebben.

In ieder geval bedankt en ik weet nu wel dat ze gewoon te koop zijn, moet alleen even de juiste zaak vinden.

Peter :wink:
Korsan

Bericht door Korsan »

Ik begrijp het niet meer. Ik heb enkele weken geleden originele witte gaasjes en lampjes bij Safe gehaald en die zijn er voor me opgezet. Dit moet bij jou toch ook mogelijk zijn?
Killahrooster

Bericht door Killahrooster »

Korsan schreef:Ik begrijp het niet meer. Ik heb enkele weken geleden originele witte gaasjes en lampjes bij Safe gehaald en die zijn er voor me opgezet. Dit moet bij jou toch ook mogelijk zijn?
Ik begrijp het ook niet. Of de desbetr. medewerker heeft niet goed gekeken, maar hij is 2x in het magazijn wezen kijken en kon ze niet leveren. Bij hun kwam ook het advies om de lamp fitting wat af te vijlen zodat gewone lampjes met de ongelijke pinnen erin passen.

Ik zoek gewoon verder. Heb vanwege mijn werk, wat helaas heel veel vrije tijd kost, nog even geen tijd, maar probeer dit weekend in Beverwijk mijn slag te slaan.

Ik wil trouwens wel bij Motorcenter Amsterdam in onderhoud gaan. De motor heb ik gekocht bij Motoport Vianen, maar dat is toch wat ver voor kleine service beurten en voor garantie maakt het nix uit.

Peter
Killahrooster

lampjes

Bericht door Killahrooster »

Vandaag naar Beverwijk geweest en bij Otosam de juiste lampjes gevonden. Nogmaals dank aan Blueberry voor de link die hiernaar verwees.

Peter
Gebruikersavatar
Dyrck
DL650 berijder
Berichten: 1124
Lid geworden op: za 27-01-2007, 17:20
Mijn motor is een: DL650 'De CAMOleon' (2006) en een DL650A (2019)
Woonplaats: Almere

Bericht door Dyrck »

Ik kwam vanmorgen ook dit probleem tegen.
'k Heb gewoon de fittingen ff tegen de slijpsteen gehouden en 1 pinnetje er af geslepen en klaar was Dirkie:
Afbeelding
Afbeelding
Groeten;
Dyrck


VStrom '06: Olive is the New Black
Vstrom '19: Mooi rood is niet lelijk
Plaats reactie