Zekeringkastje

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Pfrijn

Zekeringkastje

Bericht door Pfrijn »

Heeeeeeeeeeeellllpp......!!!!

Enkele dagen geleden heb ik op dit forum een topic gelezen over een zekeringkastje inclusief relais.
Na een hele lange zoektocht kan ik dat ding toch nergens meer vinden.
Het betrof een kastje voor 6 aansluitingen, een relais, de hoofdstroom- en struurstroom aansluiting. Mooj compleet gemonteerd in een kastje met dekseltje klaar voor montage.

Wie o wie kan me helpen??
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Kun je je nog iets meer herinneren waarover dat topic ging?
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Pfrijn

Bericht door Pfrijn »

Iron Horse schreef:Kun je je nog iets meer herinneren waarover dat topic ging?
Ha die Rob,
was het maar waar dat ik het me kon herinneren. Het moet een link geweest zijn in een topic. Je weet wel: er op klikken en dan..... Maar welke. Geen idee
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Tja, dan wordt het toch erg moeilijk. Ik weet nog redelijk wat topics uit m'n hoofd of met de zoekfunctie terug te halen. Maar dit staat me niet bij en met zoekfunctie vind ik het ook niet direct. Nu weet ik natuurlijk ook niet wat ik in het topic moet herkennen dus dat maakt het lastiger te herkennen ook al gebruik ik de door jou opgegeven zoekwoorden. Maar misschien dat er bij iemand anders nog een lichtje gaat branden. En anders misschien maar eens bij een motor- of automaterialenzaak informeren.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
RvGS
EX- V-Strom berijder
Berichten: 798
Lid geworden op: do 25-08-2005, 09:06
Mijn motor is een: Previously CB500-CX500T-FJ1200-TDM850-DL1000GT'04-F800GS+A| Actual BMW
Woonplaats: Dé Liemers

Bericht door RvGS »

Op het usa V-strom Forum staat in deze threat meerdere items hierover, kijk eens hier
De (waterdichte)zekeringskastjes kun je het beste zoeken bij een toebehoren zaak voor boten :wink:
Groet, Robert |
Plaats reactie