kilometerteller

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Ninjawil

kilometerteller

Bericht door Ninjawil »

Ik las laatst in een Moto73 dat de kilometerteller van een GSXR750 van 1998 stopte bij 99999 km.
De eigenaar van de motorfiets moest een hele nieuwe teller kopen en weer bij 0 beginnen.
Wie kan mij vertellen of de kilometerteller van de V-Strom/KLV1000 na 99999 km verder telt.
Mijne staat pas op 23000 km.

Ninjawil
Geronimo

Bericht door Geronimo »

Is dat hetzelfde als het Milenniumprobleem? (ook een broodje aapverhaal)
Ninjawil

Bericht door Ninjawil »

Nee, dit was geen broodje aap verhaal. Bv Nimag erkende dat de kilometerteller van de Suzuki GSXR750 niet verder ging dan 99999 km.
De eigenaar van de gsxr kreeg het nieuwe dashbord voor de helft van de prijs.( als troost).
Nu ben ik van plan om met mijn klvstrom meer dan 99999 km te rijden.
In dit tempo moet het er over 3 jaar opzitten. :wink:
Maar als ik dan een nieuw dashboard moet kopen is dat wel kostbaar.
Ik vroeg me dus af of hij verder telt dan 99999 km :?:

Ninjawil
Roeleke

Bericht door Roeleke »

Ninjawil schreef:Nee, dit was geen broodje aap verhaal. Bv Nimag erkende dat de kilometerteller van de Suzuki GSXR750 niet verder ging dan 99999 km.
De eigenaar van de gsxr kreeg het nieuwe dashbord voor de helft van de prijs.( als troost).
Nu ben ik van plan om met mijn klvstrom meer dan 99999 km te rijden.
In dit tempo moet het er over 3 jaar opzitten. :wink:
Maar als ik dan een nieuw dashboard moet kopen is dat wel kostbaar.
Ik vroeg me dus af of hij verder telt dan 99999 km :?:

Ninjawil
Dat je dat dan ook nog moet kopen vind ik eigenlijk een beetje schandalig; ook al is het voor de helft van de prijs...
Denk wel dat die van de strom verder gaat dan 99999km. In de States zijn er enkele (wel in mile) die al over de 160000 zitten, dus....
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7555
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Zal met een truukje toch wel te resetten zijn lijkt me. Als ze kilometerstanden kunnen vervalsen kunnen ze hem ook weer op nul zetten.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie