xenon

draadjes, lampjes
Plaats reactie
hayasjeelski

xenon

Bericht door hayasjeelski »

een vraagje,

op mnne vorige motor (hayabusa) die door iemand met grijpgrage vingertjes is gestolen had ik xenon verlichting geinstalleerd, daar het een motor van 2001 was kon je dit aan en uit zetten. iemand ervaring met xenon op een Vstrom (heb nu een 1000 uit 2003) waarom ik dit vraag is daar er geen lichtschakelaar meer op zit en ik me dus afvraag of startstroom xenonlicht tesamen met starten motor in de winter niet teveel van accu zal vragen....

iemand??
hayasjeelski

Bericht door hayasjeelski »

niemand die hier over xenon denkt?? hummmz, dan zal ik maar aftrap gaan geven hiermee zeker?? anyway komende weken nog es wat rondstruinen en dan maar bestellen die spullenboel!
Crazychris

Bericht door Crazychris »

t is wel appart
ik wou t toen inbouwen in mn gsx-r 600
op een of andere manier niet door gegaan

ben benieuwd wat de prijzen zijn
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Ik wist er niet veel van, maar heb eens gegoogled. Kolere wat zijn die dingen duur zeg. Ik zag iets van 269,= Euro :shock: voor een ombouwset met 1 lamp. Je weet dat de Strom er 2 heeft hè? :? Kun je dan 2 lampen op 1 ontsteker zetten? Wat gaat dat complete setje jou kosten? En gezien het feit dat er staat dat ze 35% minder energie gebruiken zal je eerste vraag dus ook geen probleem opleveren. Anders zou het kunnen zijn wanneer ze meer warmte produceren, maar dat zou ik dus ook niet weten. De koplampen zijn namelijk van kunststof.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Pico_w2

xenon

Bericht door Pico_w2 »

van de week mijn v-strom aangeschaft en inderdaad bij de bespreking van de opties xenon verlichting.

kosten 300 euro bij susuki dealer.

ik heb besloten dit nog even uit te stellen, maar dat het erop komt is zeker, super helder licht,

mocht je voor het uiterlijk willen gaan, dan waren er ook nog philips lampjes die lijken op xenon maar geven het zelfde licht als halogeen. kosten waren wel veel minder,

20 euro-tjes

gr Thorvald
Hartm848

Re: xenon

Bericht door Hartm848 »

http://pc-link.biz/catalog/index.php?cP ... e082c1b755" onclick="window.open(this.href);return false;

Heb het al in mijn auto, nu nog voor de DL.
Wat voor een lampen zitten daar in? Haal de motor aanstaande vrijdag op.

Groet
Michel
Plaats reactie