Geschakelde 12V onder de buddy??

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Titoturbo

Geschakelde 12V onder de buddy??

Bericht door Titoturbo »

Ik heb vandaag van IMC de MIT-30 intercom set gekocht. Deze moet ik aan de 12V spanning koppelen. Nu wil ik het eigenlijk aan de geschakelde 12V koppelen zodat er geen spanning op blijft staan.

Weet iemand of er onder het zadel van de DL1000 of in mijn geval de KLV1000 een geschakelde 12V zit die ik hiervoor kan gebruiken?
Ik heb uit het schema van de DL1000 gezien/en ergens op de forum gelezen dat de geschakelde 12V een grijze kabel is.

Misschien zijn er mensen die ook een dergelijk/vergelijkbaar setje gemonteed hebben...alle tips zijn welkom :)

Heeft iemand een tip? :?:
Hunter6
EX- V-Strom berijder
Berichten: 722
Lid geworden op: wo 26-10-2005, 19:42

Bericht door Hunter6 »

Het schijnt gat er een geschakelde kabel met stekker achter de radiator ligt. Deze ligt ergens boven en is lastig te zien. Ik meende dat hij ergens links ligt.
Je moet dus ff vissen. :wink:
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Kijk eens bij dit onderwerp over handvatverwarming. Je kunt die aansluiting eventueel gebruiken. Is niet echt moeilijk bereikbaar, maar je moet het even weten te vinden. (eventueel hulpstekker aanschaffen voor de belachelijke prijs van ca. 10 Euro) Wil je het in combinatie met handvatverwarming gaan gebruiken, dan adviseer ik om er voor de handvatverwarming een hulprelais bij te gebruiken. (Kosten ca. 5 Euro). Dit om te voorkomen dat je het overbelast.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Titoturbo

Bericht door Titoturbo »

Ah...moet ik nog ff over het forum struinen staat erg veel over handvatverwarming geschreven.
Zag een stukje van PMBAARD op het forum die een bruine draad gebruikt die van het achterlicht komt.


ennuh...ik ga geen handvatverwarming gebruiken...'k ben een mooi weer rijder.
MaxZeiler

Mooiweerdefinitie?

Bericht door MaxZeiler »

"ennuh...ik ga geen handvatverwarming gebruiken...'k ben een mooi weer rijder"

Kijk naar buiten! Het is het mooiste weer van de wereld! De zon schijnt volop, het is helemaal droog... Kan het nog mooier?

Groeten van een andere mooiweerrijder -

(zit de temperatuur even niet mee, dan stoken we gewoon een handvatverwarming of twee...)
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Bericht door Iron Horse »

Sorry, ik was de link vergeten te plaatsen. Kijk even hier.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Plaats reactie