F1 melding maar geen dealer mode /C-code te zien

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Carrera64
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 20-04-2016, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A (2008)

F1 melding maar geen dealer mode /C-code te zien

Bericht door Carrera64 »

Hallo, na 3 maanden de motor maar eens proberen te starten. Motor heeft aan een druppellader gehangen. Starten ging moeizaam maar uiteindelijk toch gelukt. Hierna rode led met een F1 of FI melding in mn display. Knippert tussen tijd en FI. Motor loopt verder goed, sputtert niet komt gewoon op toeren en houd niet oid. Ook na 2 uurtjes rijden blijft de melding terug komen. Door het plaatsen van n brug in de diagnose stekker geprobeerd in de dealermode te komen voor te kijken welke foutmelding het betreft (C-code) Met het doorverbinden van de rood/witte en zwart/witte draad krijg ik geen melding te zien...... Alleen de FI blijft. Ook met de noodstop knop aan/uit is er geen verandering. Dus ook na een stuk rijden en opnieuw starten blijft de melding terug komen. Ook na het loskoppelen van de spanning voor de zaak te resetten blijft de melding en ledlampje branden. Zoals al gezegd motor loopt verder prima
Stalling is wel koud/vochtig. Iemand een idee waar ik verder moet zoeken en of de zaak is te resetten op een andere manier.
Gebruikersavatar
Supermuis
Berichten: 292
Lid geworden op: za 19-03-2011, 21:00
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A L3e
Woonplaats: Kampen

Re: F1 melding maar geen dealer mode /C-code te zien

Bericht door Supermuis »

Pas geleden hetzelfde gehad. Bij mij zat de storing in het contactslot. Door de dealer laten uitlezen. Even schoonmaken en klaar.
Carrera64
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 20-04-2016, 22:34
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650A (2008)

Re: F1 melding maar geen dealer mode /C-code te zien

Bericht door Carrera64 »

Oké dan morgen maar de dealer. Kijken of die t kan oplossen. Bedankt voor je reactie
Plaats reactie