12 volt zekering

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Vriesae

12 volt zekering

Bericht door Vriesae »

Dag allen,

Sinds aantal dagen doet mijn 12 volt aansluiting het niet meer. Ik dacht eerst dat de draad/zekering van de tomtom stuk was maar nu heb ik een ander oplader in het gat gestoken en zie ik dat er geen stroom meer op de 12 volt aansluiting staat. Wie weet welke zekering voor de vaste 12 volt aansluiting is? Ik zie onder mijn zadel wel een zekering bakje maar daar staat niet specifiek de 12 volt aansluiting bij (voordat ik ze er allemaal uit ga peuteren......)
Dank!!

gr Arjen
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7549
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: 12 volt zekering

Bericht door Iron Horse »

Je hoeft ze er niet allemaal uit te peuteren. Degene die defect is heeft een onderbroken draadbrug. En dat kun je vanaf de bovenzijde zien. Misschien dat je even moet bijlichten met een lampje.
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Vriesae

Re: 12 volt zekering

Bericht door Vriesae »

Hoi,
Dank voor je reactie. Ik zie geen 1 met een onderbroken draadbrug.... Gekke is dat op het dekseltje van het zekeringendoosje ook niet een zekering van 12 volt accessoires staat of zo.
Gebruikersavatar
Motormuus
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1582
Lid geworden op: wo 26-03-2014, 11:41
Mijn motor is een: HONDA crf1100dct + suzuki drz 400S +?????
Woonplaats: brouwershaven

Re: 12 volt zekering

Bericht door Motormuus »

Ff de zekeringen. doorpiepen met een multimeter.
Extrememike
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 03-07-2016, 16:31
Mijn motor is een: Suzuki V-Strom DL 650 (2006)
Woonplaats: enkhuizen

Re: 12 volt zekering

Bericht door Extrememike »

Heb je al gekeken waar het draadje van de 12 volt aansluiting heen gaat misschien heeft hij eigen zekering in bekabeling of vlakbij je 12 volt ... of bij de locatie bijvoorbeeld accu waar hij ze stroom vandaan krijgt
Plaats reactie