Ik ga de gebeurtenissen hier ook volgen!
Ik maak me een beetje zorgen over het ontbreken van een cutoff.
Natuurlijk kan je de lampen lager richten, maar dan schijnen de lampen "minder de diepte in". Hoe gaat het met groot licht?
Met mijn huidig gemonteerde "ouderwetsche" xenon heb ik een cutoff en lichtbeeld dat exact hetzelfde is als met halogeen, alleen aanzienlijk meer en witter licht. (ivg met halogeen)
Door de cutoff kan ik de bundel redelijk hoog richten (gelijk aan halogeen) waarbij de bundel scherp begrenst is onder de ruiten van voor / tegenliggers.
Zo heb ik er op donkere snelwegen ook wat aan. (bundel schijnt ver, zonder te verblinden)
Bij grootlicht schuift het lichtpunt iets naar voren (onder het dimlicht "shield" vandaan), zodat e.e.a. ook weer precies klopt met de gloeidraad van een halogeen lamp. Deze grootlicht bundel schijnt ook lekker "diep".
Ik heb op de Strom beter licht dan in de auto
Met de getoonde led lampen heb je kennelijk geen ballasten, dat is dan weer een behoorlijk voordeel. Ik moest behoorlijk prutsen om het stuur + bekabeling vrij te kunnen laten draaien. Er lijkt veel ruimte te zijn onder de kapdelen, maar dat valt best tegen als je het stuur ook nog draaien wil
Benieuwd naar praktijkbeelden!
Een mooi inbouw verslag overigens!