Extra lampen op valbeugels

draadjes, lampjes
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Camino
EX- V-Strom berijder
Berichten: 1327
Lid geworden op: zo 29-06-2014, 20:13
Mijn motor is een: KAWA Z1000SX Vorige: DL1000 L4,SuzukiDL1000 2005,ZZR1100, FZR600R,TDM850
Woonplaats: Eindhoven

Extra lampen op valbeugels

Bericht door Camino »

Iemand enige ervaring met van die lampen/verstralers die je op de valbeugels van de DL1000 kunt zetten?
Ben op zoek naar het juiste type lampen. Ik wil niet dat de motor hierdoor veel breder wordt dus moeten eigenlijk lampen zijn die enigszins bovenop de valbeugels komen.
Bovendien zijn die dingen hartstikke duur dus wellicht heeft iemand een tip of nog beter, een foto.
Ik heb de extra verlichting niet nodig maar vind het wel een mooie toevoeging.
Zal vast wel ergens op het forum te vinden zijn maar ik kan het even niet vinden.
Met een helm op nooit te oud voor........ (niemand ziet meer hoe lelijk je bent)

Groeten Rene
Camino komt nog uit mijn buikschuiverstijd, Spaans voor (snel)weg.
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Extra lampen op valbeugels

Bericht door Iron Horse »

Ligt ook aan het type valbeugel dat je gemonteerd hebt. Bij Peter zit het bijvoorbeeld heel mooi weggewerkt op de binnenbuizen, maar de meeste hebben dat niet.

Zie hier voor de plaatjes http://v-strom.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=10997
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Extra lampen op valbeugels

Bericht door Ebrostrom »

Forum zoekfunctie. Peter heeft laatst nog n post geplaatst met vierkante op de valbeugels.


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Gebruikersavatar
Iron Horse
Forum-moderator - Ex DL650 berijder
Berichten: 7553
Lid geworden op: vr 27-08-2004, 13:08
Mijn motor is een: Geen meer.
Woonplaats: Gendringen (Achterhoek)

Re: Extra lampen op valbeugels

Bericht door Iron Horse »

Als je mijn post voor de jouwe leest staat dat er inclusief de link al in. :wink:
:-)} Groeten, Rob. :bye:
Quote/citeer teksten alleen als het echt nodig is. Klik om te reageren op Plaats Reactie.

Kijk hier eens voor tips over quoten/citeren, antwoorden.
Gebruikersavatar
Ebrostrom
DL650 berijder
Berichten: 2853
Lid geworden op: do 10-03-2011, 15:40
Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL650A
Woonplaats: Maasbree

Re: Extra lampen op valbeugels

Bericht door Ebrostrom »

Ik zag t rob. Ik was in tapatalk aan t typen. Die ververst niet voor t plaatsen zoals de site. Jij bent ook zo retesnel!


Tapatalk via mijn  iPhone
Groeten Erik
DL650A K9 | Zilvergrijs | Topkoffer | Valbeugels | Carterbeschermer | GIpro | ER6N | Handkappen | HVV | Witte knippers | Fork brace | Hyperpro | Footpeg & Control lowering kit | Kloontje & airflow | TTR 450 | A40 | Xenon
Plaats reactie