Kom net weer een filmpje tegen van een motoragent ( en die hebben toch uitgebreide ervaring )
Stom onderuit gaan, en zo te zien staat de SAG in beide gevallen te stug.
Iemand die een ander idee heeft mag het zeggen
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=3-SgaSkxHUM[/youtube]
Deze is hier al eerder voorbij gekomen:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=tnN_2rXS3Nw[/youtube]
Staat de SAG te stug afgesteld hier ??
- Tulipan
- DL650 berijder
- Berichten: 2964
- Lid geworden op: wo 18-11-2009, 17:25
- Mijn motor is een: DL 650 K9 Grijs "La Burra"
- Woonplaats: Tenerife
Staat de SAG te stug afgesteld hier ??
Hasta luego
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
Tulipan ( Niks mogen vond ik als kind al illegaal )
Alle Toeters en Bellen
" Your studies can guide you, but experience is what teaches you "
- Eikie
- EX- V-Strom berijder
- Berichten: 7823
- Lid geworden op: zo 25-11-2012, 23:12
- Mijn motor is een: Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Woonplaats: Oud Beijerland
Re: Staat de SAG te stug afgesteld hier ??
Amerikaanse politie reed te hard en die Duitser kan niet rijden
Groeten, René
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
It was only when I bought a motorbike that I found out that adrenaline is brown.
V-Strom 2011 DL650A GS Honda CRF1000A dè Africa Twin
- Bozobin †
- DL650 berijder
- Berichten: 2175
- Lid geworden op: do 27-01-2011, 15:13
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 L0
- Woonplaats: Delft
- Contacteer:
Re: Staat de SAG te stug afgesteld hier ??
Die duitser lijkt om onverklaarbare reden zijn voorwiel te blokkeren, want zijn achterkant komt eerst behoorlijk omhoog.
--
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
Suzuki DL650 V-Strom 2011 (Strompel)
Honda Accord 1.8 Vtec 2002
Burstner Club 1986
(Licht)beschadigde delen DL650 V-Strom L0 te koop
http://www.facebook.com/kees.vanleeuwen ... 407&type=3
- Spurm
- Berichten: 1521
- Lid geworden op: do 19-08-2010, 17:37
- Mijn motor is een: Suzuki V-strom DL 650 blauw/zwart
- Woonplaats: Winterswijk - Ratum (the behind corner) Achterhoek :)
- Contacteer:
Re: Staat de SAG te stug afgesteld hier ??
Die duitser schrikt volgens mij en blokkeert z'n voorrem, en volgens mij raakt die Amerikaan met z'n motorblok de drempel met als gevolg een schitterende lancering! Lekker met z'n t-shirt en pothelmpje over t asfalt
Fietsen is gezond! Eet meer fietsen! :p
Re: Staat de SAG te stug afgesteld hier ??
Duitser blokkeert inderdaad een wiel na een onverwachte hindernis.
Bij die Amerikaan is het lastig om juist te zien wat er exact mis gaat. Het is een serieuze drempel, en ik heb de indruk dat de achtervering hard terugslaat op het ogenblik dat de voorkant ingedrukt wordt. De bestuurder wordt compleet verrast. Heeft misschien nog geprobeerd te remmen vooraan, wat de situatie zal verergerd hebben.
Met SAG heeft dit volgens mij weinig te maken.
Te veel SAG geeft overdreven vroeg doorslaan van de vering bij schokken. Er is dan te weinig ingaande veerweg beschikbaar om de ganse klap te verteren.
Te weinig SAG zorgt voor slecht overweg kunnen met putten. Er is dan te weinig uitgaande veerweg beschikbaar om het hoogteverschil op te vangen. Gevolg: contactverlies.
Bij die Amerikaan is het lastig om juist te zien wat er exact mis gaat. Het is een serieuze drempel, en ik heb de indruk dat de achtervering hard terugslaat op het ogenblik dat de voorkant ingedrukt wordt. De bestuurder wordt compleet verrast. Heeft misschien nog geprobeerd te remmen vooraan, wat de situatie zal verergerd hebben.
Met SAG heeft dit volgens mij weinig te maken.
Te veel SAG geeft overdreven vroeg doorslaan van de vering bij schokken. Er is dan te weinig ingaande veerweg beschikbaar om de ganse klap te verteren.
Te weinig SAG zorgt voor slecht overweg kunnen met putten. Er is dan te weinig uitgaande veerweg beschikbaar om het hoogteverschil op te vangen. Gevolg: contactverlies.