Heb iets of wat speling op mijn achterwiel zitten dus tijd om de achetrwiellagers te vervangen. Iemand hier dat eerder gedaan? Nog iets waar ik op moet letten? Heb een setje van all balls gekocht.
Zulke das, maar dan nog een extra aangezien een strom 3 lagers achter heeft zitten. Kan en klaar kitje voor de dl 1000 inclusief stofkappen.
Wiellagers (achterkant)
- Chopperbiker
- Berichten: 427
- Lid geworden op: ma 20-02-2006, 16:59
- Mijn motor is een: Suzuki Bandit 650SA
- Woonplaats: Schagen, Noord Holland
- Contacteer:
Re: Wiellagers (achterkant)
Bij mij zijn een tijdje geleden de wiellagers vervangen.
Belangrijk is dat vuil en stof niet niet de lagers komt, afdichtringen (seals) is dus een must. Voor montage van de seals de kogels rijkelijk invetten.
Belangrijk is dat vuil en stof niet niet de lagers komt, afdichtringen (seals) is dus een must. Voor montage van de seals de kogels rijkelijk invetten.
Ex-Dl650 V-strommer. Nu rijdend op een black Bandit 650SA, met Arrow-demper, smoke flip up ruit en red wheeltrims.
- PDvD
- DL1000 berijder
- Berichten: 1476
- Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
- Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
- Woonplaats: Oosterhout (NB)
- Contacteer:
Re: Wiellagers (achterkant)
Alles is dus al gedaan.. gewoon zelf... Leuk klusje
Lagers invetten hoeft dus niet als je voor deze casettelagers gaat. Dit is al een gesloten systeem waardoor alles veel beter beschermd is.
Echt een tip om voor dit type te gaan ipv voor de OEM lagers.
De oude en nieuwe lager van het tandwielhuis
Van het wiel zelf
En weer in het wiel
Lagers invetten hoeft dus niet als je voor deze casettelagers gaat. Dit is al een gesloten systeem waardoor alles veel beter beschermd is.
Echt een tip om voor dit type te gaan ipv voor de OEM lagers.
De oude en nieuwe lager van het tandwielhuis
Van het wiel zelf
En weer in het wiel