achter rem

Frame, vering, ketting etc
Plaats reactie
Manusia2

achter rem

Bericht door Manusia2 »

vraagje over achterrem....ik heb m schoon gemaakt maar hij sleept erg hard tegen de schijf.
voor al als ik de voorste bout aandraai......wie geef mij een tip.
Reinoutvandebelt

Re: achter rem

Bericht door Reinoutvandebelt »

Misschien zit de zuiger uit te remklauw een beetje scheef waardoor deze het remblok tegen de schijf duwt? Je kunt hem helemaal terug duwen in de klauw en dan de boel weer monteren. Maak hem wel even zorgvuldig schoon, geen zand en andere rommel wil je hier tussen krijgen.

Hoop dat je er wat mee kunt!

Groetjes Reinout.
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: achter rem

Bericht door PDvD »

Heb je dat tussenstuk wel goed zitten? Je weet wel dat gegoten stuk tussen wiel en achterbrug wat zo lekker verweerd is altijd....
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Manusia2

Re: achter rem

Bericht door Manusia2 »

reinoutvandebelt schreef:Misschien zit de zuiger uit te remklauw een beetje scheef waardoor deze het remblok tegen de schijf duwt? Je kunt hem helemaal terug duwen in de klauw en dan de boel weer monteren. Maak hem wel even zorgvuldig schoon, geen zand en andere rommel wil je hier tussen krijgen.

Hoop dat je er wat mee kunt!

Groetjes Reinout.
Thx Reinout...bij test rit aanlopen maar remmen ho maar hah......hah steek sleutels liggen al klaar ik hou je op de hoogte

groetjes tom
Manusia2

Re: achter rem

Bericht door Manusia2 »

PDvD schreef:Heb je dat tussenstuk wel goed zitten? Je weet wel dat gegoten stuk tussen wiel en achterbrug wat zo lekker verweerd is altijd....
thx...neem ik mee.....klopt stukje artistiek natuur vormgeving :D gaat van zelf.

groetjes tom
Gebruikersavatar
PDvD
DL1000 berijder
Berichten: 1476
Lid geworden op: wo 25-11-2009, 14:35
Mijn motor is een: Suzuki DL 1000 V-Strom
Woonplaats: Oosterhout (NB)
Contacteer:

Re: achter rem

Bericht door PDvD »

na de winter zal ik de mijne eens in een ultrasoon badje gooien.... kijken oftie er van opknapt.
http://www.motorvision.nl
I love the smell of burning rubber in the morning
Manusia2

Re: achter rem

Bericht door Manusia2 »

manusia2 schreef:
reinoutvandebelt schreef:Misschien zit de zuiger uit te remklauw een beetje scheef waardoor deze het remblok tegen de schijf duwt? Je kunt hem helemaal terug duwen in de klauw en dan de boel weer monteren. Maak hem wel even zorgvuldig schoon, geen zand en andere rommel wil je hier tussen krijgen.

Hoop dat je er wat mee kunt!

Groetjes Reinout.
Thx Reinout...bij test rit aanlopen maar remmen ho maar hah......hah steek sleutels liggen al klaar ik hou je op de hoogte

groetjes tom
alles uitelkaar gehaald,schoongemaakt....en in elkaar.....en hij deed het ....alleen 1 verschil...ik heb de asjes geolied....ik had vet gebruikt.....ok
Plaats reactie